Lotos rusza z nową kampanią wizerunkową

1 września 2017, 11:00 Alert

LOTOS rozpoczyna jesienną kampanię wizerunkową z hasłem „NAJ nie bierze się znikąd”. Posługując się analogią do sportu, marka opowiada o konieczności nieustannego polepszania swoich produktów i usług.

Siedziba Lotosu. Fot. Lotos
Siedziba Lotosu. Fot. Lotos

Jest to druga odsłona kampanii parasolowej, komunikującej wiele obszarów działalności Grupy Kapitałowej LOTOS, która wystartowała w czerwcu. Rozpoczęła ona cykl działań z obszaru komunikacji marketingowej, które pokazują LOTOS w procesie dążenia do doskonałości oraz osiągania konkretnych celów. To dzięki temu gdańska rafineria jest pozycjonowana jako najnowocześniejsza w Europie, a jej produkty zyskują miano najwyższej jakości.

– Kampanią „NAJ nie bierze się znikąd” staramy się odświeżyć komunikację marketingową firmy. Naturalnym wydało się nam opowiedzenie o dążeniu do NAJ z perspektywy doskonałych sportowców, których mamy przyjemność sponsorować. W pierwszej części kampanii opowiadaliśmy historię o laboratoriach, platformach wydobywczych i rafinerii, z której pochodzą produkty kojarzone z marką LOTOS; obecnie skupiamy uwagę klientów przede wszystkim na stacjach paliw. – tłumaczy Witold Pasek, dyrektor ds. marketingu w Grupie LOTOS.

Kampania obejmuje telewizję oraz działania w Internecie. Prezentacja nowej reklamy będzie miała 1 września.

Za realizację kampanii odpowiada agencja Havas Warsaw, a za produkcję Dynamo Film. Reżyserem spotu jest Michał Sabliński.

LOTOS to polska grupa kapitałowa, której działalność ma strategiczne znaczenie dla krajowego i europejskiego bezpieczeństwa w sektorze energii oraz polskiej gospodarki. LOTOS wydobywa gaz ziemny i ropę naftową w Polsce, Norwegii oraz na Litwie. Należy do niego, zlokalizowana w Gdańsku, jedna z najnowocześniejszych europejskich rafinerii, gdzie surowiec przerabiany jest głównie na wysokiej jakości paliwa, w tym paliwa premium – LOTOS Dynamic. LOTOS to także sieć ponad 480 stacji paliw dogodnie zlokalizowanych przy autostradach i drogach ekspresowych, we wszystkich aglomeracjach i wielu miejscowościach na terenie całego kraju. LOTOS zaopatruje w paliwa blisko 1/3 rynku w Polsce. LOTOS to także czołowy producent asfaltów drogowych, olejów silnikowych oraz smarów do samochodów, samolotów, pociągów, statków, a nawet pojazdów techniki wojskowej.

Grupa LOTOS