Mucha: Energia od PGNiG OD z gwarancją ceny na rok

3 października 2018, 15:30 Energetyka

Ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa PGNiG Obrót Detaliczny, promująca sprzedaż energii elektrycznej w pakiecie z gazem. Celem akcji „Gazkowa Energia” jest nie tylko zachęcenie Klientów do zmiany obecnego sprzedawcy prądu na rzecz PGNiG , ale także kreowanie wizerunku firmy jako zaufanego i pewnego dostawcy. Kampania potrwa do końca listopada. Jej głównym bohaterem jest sympatyczny pies Gazek.

Henryk Mucha. Fot. PGNiG OD
Henryk Mucha. Fot. PGNiG OD

– W ramach oferty „Pakiet Prądu i Gazu” Klienci otrzymają gwarancję stałej ceny energii elektrycznej przez rok – podkreśla Henryk Mucha, Prezes Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny. – Co więcej, nie będą musieli ponosić opłaty handlowej przy rozliczeniu za prąd, a PGNiG Obrót Detaliczny załatwi za nich wszelkie formalności, związane ze zmianą sprzedawcy – dodał

Celem kampanii jest także podkreślenie, że PGNiG Obrót Detaliczny jest firmą, która wychodzi na wprost oczekiwaniom swoich klientów, rozumie ich potrzeby i właśnie pod nie dedykuje swoją ofertę. Kolejna rzecz, to utrwalenie wizerunku spółki, jako firmy bliskiej, przyjaznej i rozwijającej się.

Idea kreatywna opiera się na wykorzystywanym we wcześniejszej komunikacji lekkim i zabawnym, animowanym formacie. Głównym bohaterem jest znany z wcześniejszych kampanii pies Gazek – brand hero PGNiG Obrót Detaliczny. W ramach kampanii reklamowej emitowane będą spoty telewizyjne i radiowe, a także publikacje prasowe. Firma przygotowała również ulotki, które będą dostępne w ponad 130 Biurach Obsługi Klienta PGNiG Obrót Detaliczny.

PGNiG OD