Nowa kampania wizerunkowa Lotosu „Naj nie bierze się znikąd”

12 czerwca 2017, 10:30 Alert

LOTOS wystartował z kampanią wizerunkową pod hasłem „Naj nie bierze się znikąd”. Ma ona przypomnieć odbiorcy, że najlepsze wyniki osiągane w jakiejkolwiek dziedzinie życia nigdy nie są dziełem przypadku, a wynikają z ciężkiej pracy, pasji i nieustannego dążenia do rozwoju i postępu.

Źródło: Grupa Lotos

Hasło „Naj nie bierze się znikąd” można zastosować zarówno w obszarze produkcji najwyższej jakości paliw, jak i przy walce o osiąganie najwyższych wyników sportowych.

W 30 sekundowym spocie o najwyższej jakości paliw dostępnych na stacjach LOTOS, przekonuje ambasador marki – dr Tomasz Rożek – fizyk, popularyzator nauki, dziennikarz prowadzący program „Sonda 2″ w TVP oraz audycję „Pytania z kosmosu” w Radiowej Trójce. W swoim krótkim „wykładzie” Rożek przeprowadza widza przez kolejne etapy produkcji paliw, od platformy wydobywczej, przez rafinerię, laboratorium, aż do momentu tankowania na stacji – wszystko po to, aby pokazać widzom, że określenie „najwyższa jakość” nie bierze się znikąd.

Występujący w reklamie piłkarz – Jakub Błaszczykowski potwierdza tę tezę przypominając jednocześnie wieloletnie zaangażowanie marki LOTOS we współpracę z polskim sportem.

Szeroko zakrojona kampania wizerunkowa jest od 10 czerwca obecna w stacjach telewizyjnych oraz mediach społecznościowych, a jej start nie przypadkowo związany był z meczem Polska – Rumunia w ramach eliminacji do Mistrzostw Świata w piłce nożnej.

– ­­­Staramy się dostarczać klientom najlepsze produkty. Nasze paliwa produkowane są w najnowocześniejszej rafinerii w Europie. Nieustannie udoskonalamy procesy technologiczne i stosujemy najnowocześniejsze metody kontroli jakości. – podsumowuje Witold Pasek, dyrektor ds. marketingu w Grupie LOTOS S.A. – Kampania „Naj nie bierze się znikąd” pokazuje nieustanny postęp we wdrażaniu innowacji i nowoczesnych technologii, nad którymi od lat pracuje sztab specjalistów LOTOSU.

Za obsługę kampanii, spot wizerunkowy, materiały drukowane oraz aktywacje internetowe odpowiedzialna jest agencja Havas Warsaw, za strategię oraz obsługę mediową Carat Polska. Do realizacji spotu wizerunkowego został wybrany dom produkcyjny Tank Production. Spot wyreżyserował Maciek Kowalczuk.

Grupa Lotos