PGNiG Obrót Detaliczny z nową strategią

24 lipca 2017, 12:15 Alert

Nowa strategia operacyjna spółki PGNiG Obrót Detaliczny na lata 2017-2020 została zaprezentowana Radzie Nadzorczej i kadrze kierowniczej 20 lipca br. Dwa dni wcześniej strategia została przyjęta przez zarząd PGNiG Obrót Detaliczny.

fot. PGNiG
„Nasza strategia jest pewnego rodzaju mapą drogową dla dalszych działań, które pozwolą całej spółce w sposób jednolity osiągać cele określone w strategii Grupy Kapitałowej PGNiG. Skuteczna implementacja założeń strategicznych pozwoli spółce utrzymać pozycję lidera na rynku sprzedaży gazu” – powiedział Henryk Mucha, prezes zarządu PGNiG Obrót Detaliczny. Dodał także, że w obszarze obrotu PGNiG czeka wiele wyzwań związanych z rosnącą liberalizacją rynku gazu.
Kierunki zmian w funkcjonowaniu spółki będą skoncentrowane na 4 głównych obszarach:
• budowie kultury ciągłego doskonalenia się oraz rozwój kompetencji i motywacji zorientowanej na klienta;
• odpowiadaniu na potrzeby klienta poprzez rozwój oferty produktów i usług oraz budowanie centrów kompetencyjnych;
• budowie skutecznych narzędzi i procesów;
• zwiększaniu efektywności operacyjnej.

Strategia Operacyjna PGNiG Obrót Detaliczny to kilkanaście obszernych projektów, z których część już się rozpoczęła, jak np. optymalizacja działania call-center czy wdrożenie e-commerce. To również kilkadziesiąt inicjatyw operacyjnych. Znaczną część tych projektów pracownicy zgłaszali sami w trakcie warsztatów organizowanych we wszystkich regionach od marca br.