Punktualność Ryanaiara w lipcu na 90%

12 sierpnia 2015, 10:15 Infrastruktura

Jak podaje w komunikacie linia lotnicza Ryanair, dziś (11 sierpnia) opublikowała lipcowe statystyki, które potwierdzają poziom świadczonych usług wśród linii lotniczych w Europie:

  •          Punktualność na 57 000 lotów wyniosła 90%
  •          Mniej niż 1 reklamacja na 1000 pasażerów
  •          Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 1000 pasażerów
  •          Odpowiedzi na 99% reklamacji udzielono w ciągu 7 dni

Robin Kiely z Ryanaira powiedział:

“Ryanair przewiózł w lipcu 10,1 m pasażerów. Punktualność naszych lotów (z ponad 57000) w lipcu wyniosła 90%, co potwierdza wzrost poziomu obsługi klienta. Klienci Ryanaira mogą również zarezerwować bilety na naszej nowej, ulepszonej stronie internetowej, a także korzystać z aplikacji mobilnej z mobilną wersją kart pokładowych. Możliwość posiadania dwóch bagaży podręcznych, przydzielone miejsca w samolocie, nasze nowe taryfy Family Extra i Business Plus, a także możliwość korzystania z telefonu komórkowego podczas całego lotu potwierdzają, że Ryaniar dostarcza znacznie więcej niż tylko niskie ceny.”

lipiec 2014 2015
punktualność lotów 87% 90%
ilość reklamacji na 1000 pasażerów 0.72 0.60
ilość reklamacji dot. bagażu na 1000 pasażerów 0.47 0.62
odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni 99% 99%

Źródło: Ryanair