RWE Polska chce promować rozwój innowacji

4 kwietnia 2016, 15:45 Innowacje

RWE Polska włącza się w rozwój Digital University, innowacyjnego programu edukacyjnego dla liderów firm i instytucji, odpowiedzialnych za wdrażanie zmian w swoich organizacjach. W ramach programu, Digital University, cyklicznie organizuje spotkania poświęcone wyłącznie nowym technologiom i możliwościom ich wykorzystania w firmach oraz instytucjach.

Wykładowcy Digital University, reprezentujący najbardziej innowacyjne sektory rynku prowadzą zajęcia na tematy dotyczące m.in. transformacji cyfrowej, strategii opartych na innowacjach, oraz zarządzania zmianą z wykorzystaniem najnowszych rozwiązań. W ramach współpracy z Digital University eksperci RWE Polska będą dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem. Wspólnie z organizatorami Digital University opracują również kolejne tematy z zakresu nowych technologii, które w przyszłości zostaną zaprezentowane podczas wybranych zjazdów.

– RWE Polska angażuje się w projekt Digital University, ponieważ łączy on umiejętności w zakresie zastosowania innowacji z praktyczną wiedzą wynikającą z doświadczenia ekspertów w ich wdrażaniu. Przekazując je uczestnikom spotkań – czyli najbardziej kreatywnym przedstawicielom biznesu, administracji oraz studentom – przyczynimy się do lepszego zrozumienia i upowszechnienia tematu nowych technologii wpływających na przyspieszenie rozwoju. Zaletą projektu Digital University jest jego otwarta formuła, którą wzmacniamy dzięki transmisji w sieci, udostępniając wykłady i sesje, aby każdy internauta miał szanse na udział w projekcie – wyjaśnia Dyrektor ds. Komunikacji RWE Polska, Karolina Tyniec-Margańska.

– Nawiązanie współpracy z Digital University jest konsekwencją kierunku, w którym podąża koncern RWE. Sektor energetyczny pozostaje pod coraz silniejszym wpływem megatrendów, takich jak: Internet rzeczy, Big Data czy postępująca cyfryzacja – zarówno na poziomie oferowanych produktów i usług jak i komunikacji z Klientem. Bardzo ważne miejsce w strategii RWE zajmuje też innowacyjność, zdefiniowana jako kluczowy czynnik warunkujący wzrost. Stąd m.in. nasza otwartość na współpracę ze start-upami i innymi branżami, czy też zaangażowanie w takie inicjatywy jak niedawny konkurs „Orzeł Innowacji” wspierający najbardziej innowacyjne polskie firmy i startupy, czy nowo zawiązana współpraca z Digital University. Mam nadzieję, że jako firma inwestująca w innowacje i nowe technologie wniesiemy interesujące wątki do dyskusji prowadzonych podczas tegorocznego cyklu wykładów” – mówi Magdalena Borek- Dwojak, Dyrektor ds. Digital i Innowacje w RWE Polska.

Przebieg pierwszego zjazdu organizowanego wspólnie przez Digital University i RWE Polska, zatytułowanego Future of New Media, będzie transmitowany na żywo na kanale RWE na YouTube oraz na Profilu RWE LAB na Facebooku. Zjazd odbędzie się 8 kwietnia w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie (Aleja Niepodległości 128 w Warszawie, budynek C). Chętni mogą zgłaszać się do udziału w zjeździe (liczba miejsc ograniczona) wypełniając formularz na witrynie organizatora: http://fscd.pl/cyfrowo/#tab-1432549753575-6-2

Transmisja wykładów i dyskusji organizowanych pt. Future of New Media będzie dostępna dla internautów na platformach komunikacyjnych RWE Polska:

Youtube pod adresem: https://www.youtube.com/c/RWEPolskaDobraEnergia

RWE LAB na Facebooku: https://www.facebook.com/RWELab

Źródło: RWE Polska