font_preload
Alert 20 marca, 2017 godz. 13:15   
REDAKCJA

#RynekOpinii: Elektroodpady, małe firmy rodzinne, kulinarny biznes

Rynek opinii (4)

Rynek Opinii to audycja przygotowana przez Instytut Jagielloński i BiznesAlert.pl. To miejsce, w którym konfrontujemy opinie na najciekawsze tematy gospodarczo-społeczne. Audycja nadawana jest w każdy poniedziałek o godz. 19.00 w Radio Dla Ciebie.

Audycja 6 marca 2017 roku o godzinie 19.00.

ROZMOWA I

Nawet 40% dokumentacji dotyczącej recyklingu elektroodpadów jest niezgodna ze stanem faktycznym. Szara strefa i brak nadzoru oraz niewystarczające wytyczne dla audytorów – to poważne przeszkody, które musimy pokonać aby uzyskać zakładane poziomy recyklingu. O czym powinni wiedzieć konsumenci, jakie mają prawa i czego mogą oczekiwać od sprzedawców sprzętu elektrycznego i elektronicznego? Jakie koszty poniesiemy jeśli sytuacja w branży elektroodpadów się nie poprawi? Na te pytania postara się odpowiedzieć Robert Wawrzonek ze Związku Pracodawców Branży Elektroodpadów i Opakowań Elektro-Odzysk.

ROZMOWA II

Blisko 78% firm w Polsce to firmy rodzinne. Wraz z przedstawicielką tego środowiska, prezes Fundacji Firmy Rodzinne Katarzyną Gierczak – Grupińską zastanowimy się jakie kompetencje będą potrzebne właścicielom firm rodzinnych w przyszłości. Jak budować zdrowe relacje i gdzie szukać pomocy jeśli firma rodzinna ma kłopoty? Już w kwietniu Fundacja Firm Rodzinnych opublikuje raport przygotowany na podstawie badania przeprowadzonego w grupie kilkuset przedsiębiorców i zaprosi na Festiwal Kompetencji Przyszłości.

ROZMOWA III

Czy na blogu kulinarnym można zarobić? Jakie są składniki gastronomicznego sukcesu? Gdzie szukać inspiracji i jakie są najnowsze gastro-trendy? Każdego dnia jesteśmy bombardowani zdjęciami potraw w mediach społecznościowych. Lubimy wiedzieć co się jada, kto to jada i gdzie to jada. Popularność blogów kulinarnych i charyzmatyczni kucharze powodują, że zainteresowanie branżą gastronomiczną przeżywa rozkwit. Jak zmonetyzować swoją pasję podpowie Agnieszka Małkiewicz specjalistka PR, znawczyni branży HoReCa.