PGE Obrót z Rzeszowa, zajmująca się w Grupie PGE sprzedażą energii do odbiorców końcowych, zachęca swoich klientów do korzystania z elektronicznych faktur. Stawiamy na komfort obsługi i ekologię – powiedział PAP rzecznik prasowy spółki Mariusz Majewski.
Rzecznik dodał, że elektroniczna faktura trafia do klienta już w momencie wystawienia i w dowolnej chwili można ją uregulować drogą elektroniczną. „Wszystko odbywa się zdalnie, bez konieczności wychodzenia z domu. Rozwiązanie to jest bezpieczne, gdyż wszystkie dane chronione są indywidualnym hasłem. Ponadto, jest to działanie proekologiczne, ponieważ pozwala oszczędzać papier i chronić przyrodę” – wyjaśnił Majewski. Wszystkie PGE eFaktury są dostępne po zalogowaniu się w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta.
Zdaniem wiceprezesa zarządu PGE Obrót Zenona Wajdy, coraz więcej klientów chce szybkiego i sprawnego realizowania formalności związanych z zakupem energii elektrycznej drogą elektroniczną. „Korzystający z naszych usług chcą to robić komfortowo, coraz częściej zwracając też uwagę na społeczną odpowiedzialność. Nasza oferta eFaktury łączy oba te aspekty” – zaznaczył.
Wiceprezes PGE Obrót dodał, że klienci, którzy zdecydują się na skorzystanie z usługi e-Faktura będą otrzymywali specjalne bonusy, m.in. kody rabatowe na zakupy w PGE eSklep. „Sami również stawiamy na ekologiczne rozwiązania. Zmniejszyliśmy do minimum drukowanie materiałów w firmie, a centrala w Rzeszowie oraz nasze oddziały spełniają kryteria standardu ekologicznego Green Office, co potwierdzone jest oficjalnym certyfikatem” – powiedział Wajda.
PGE Obrót zamierza rozpowszechniać zalety eFaktury m.in. w mobilnych strefach informacyjnych. Do 15 września pracownicy PGE Obrót odwiedzą w sumie 25 miejscowości w 5 województwach. PGE Obrót wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE, największej grupy energetycznej i ciepłowniczej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowo-Wschodniej. Spółka obsługuje ponad 5 mln klientów.
Polska Agencja Prasowa