PGE walczy o klientów w stolicy

21 września 2018, 10:15 Alert

Gwarancja niskiej stawki za energię elektryczną, uczciwa formuła sprzedaży oraz bezpieczeństwo i niezawodność dostaw energii elektrycznej – to oferta polskiego sprzedawcy prądu dla Warszawy.

Lumi jest częścią Grupy PGE, której zaufało już łącznie ponad 5 milionów klientów w całej Polsce. Wieloletnia historia Grupy, a także sukcesywnie rosnący segment sprzedaży energii do odbiorców indywidualnych i przedsiębiorstw, czyni PGE wiarygodnym podmiotem. Jej wiodąca pozycja na rynku budowana jest przez wszystkie spółki z Grupy.

Najnowsza oferta PGE – pod nową marką Lumi – została skierowana do mieszkańców Warszawy. Dzięki atrakcyjnej taryfie na sprzedaż energii i wsparciu Grupy PGE, największego wytwórcy energii elektrycznej w Polsce, klienci tego nowego na rynku sprzedawcy mają zagwarantowane bezpieczeństwo dostaw energii niezależnie od zmienności jej ceny na rynku hurtowym.

Ostatnie wydarzenia na polskim rynku energii mogą niepokoić klientów korzystających z usług alternatywnych sprzedawców energii elektrycznej. W ostatnich tygodniach z powodu kłopotów z płynnością takich podmiotów, umowy na dostawę energii do kilkudziesięciu tysięcy odbiorców wygasły. Z Lumi klienci mogą czuć się bezpiecznie, bo stoi za nami siła lidera rynku – mówi Michał Czerniak, wiceprezes zarządu PGE Centrum, spółki odpowiedzialnej w ramach Grupy PGE za markę Lumi.

Odbiorcy, którzy dotychczas korzystali z usług sprzedawców alternatywnych, stanęli przed wyborem nowego sprzedawcy. Do tego czasu, dla zachowania ciągłości dostaw, usługę świadczyć będzie tzw. sprzedawca rezerwowy.

Powodem trudnej sytuacji, w której znaleźli się alternatywni sprzedawcy energii, może być działalność bez odpowiedniego zabezpieczenia zakupu energii na rynku hurtowym, na którym ceny wzrosły.

Atrakcyjna oferta Lumi

Przechodząc do Lumi, klienci mogą liczyć na konkurencyjne stawki za energię elektryczną, gwarancję braku podwyżek cen prądu przez okres 3 lat od momentu podpisania umowy oraz jedną, prostą i zrozumiałą fakturę. Poza tym, klienci Lumi na bieżąco mogą monitorować swoje rachunki za prąd przy pomocy przyjaznej i łatwej w obsłudze platformy e-bok. Lumi proponuje warszawiakom trzy atrakcyjne oferty: „Prąd z bonusem”, „Prąd za grosze” oraz „Prąd od serca”.

Do Lumi może dołączyć każdy warszawiak z obszaru działania innogy Stoen Operator, który korzysta z taryfy na potrzeby gospodarstwa domowego. Oferta jaką proponujemy mieszkańcom Warszawy spotkała się z pozytywnym odbiorem, czego dowodem jest rosnąca baza naszych klientów w stolicy – dodaje Michał Czerniak.

W ramach dwóch pierwszych ofert, klienci mogą wybrać czy chcą korzystać ze stawki w wysokości 30 gr/kWh brutto (oferta „Prąd za grosze”), czy z wynoszącej 32 gr/kWh, jednak oferującej klientowi kartę podarunkową o wartości 100 zł (oferta „Prąd z bonusem”) za podpisanie umowy. Wszystkie oferty Lumi zapewniają gwarancję stałej ceny przez okres 36 miesięcy.

Klienci mogą skorzystać z oferty Lumi wypełniając formularz on-line i podpisując umowę dostarczoną przez kuriera. Można też skorzystać z contact center Lumi lub nowo otwartego Biura Obsługi Klienta w warszawskiej galerii handlowej Złote Tarasy. Po podpisaniu umowy Lumi zrealizuje za klientów wszystkie formalności i dokończy proces zmiany sprzedawcy.

Wybierz Lumi, pomóż potrzebującym

Klienci, którzy zdecydują się przejść do Lumi i skorzystać z oferty „Prąd od serca”, będą mieli realny wpływ na wsparcie finansowe wybranej przez siebie fundacji (Viva, Rak’n’Roll czy Caritas Archidiecezji Warszawskiej). W ramach tej oferty Lumi przekaże 100 zł fundacji wskazanej przez klienta oraz dodatkowo 10 zł za każdą zużytą przez niego megawatogodzinę w okresie obowiązywania umowy. Podobnie jak w ofercie „Prąd z bonusem”, klienci otrzymują gwarantowaną przez okres 36 miesięcy cenę w wysokości 32 gr/kWh.

Polska Grupa Energetyczna