Biura Obsługi Klienta PGNiG wznowiły działalność

15 maja 2020, 12:00 Alert

Spółka PGNiG Obrót Detaliczny podjęła decyzję o otwarciu większości swoich placówek. Jednak ze względu na dynamicznie zmieniającą się sytuację epidemiczną część Biur Obsługi Klienta pozostanie nadal zamknięta.

Źródło: PGNiG/Twitter

Środki bezpieczeństwa

Z uwagi na wciąż istniejące ryzyko zakażenia koronawirusem, w Biurach Obsługi Klienta PGNiG Obrót Detaliczny będą obowiązywać szczególne środki bezpieczeństwa. Liczba klientów, przebywających w danym biurze musi odpowiadać liczbie czynnych stanowisk. Wszyscy pracownicy zostali wyposażeni w indywidualne środki ochrony, tj. maseczki, rękawiczki i przyłbice, a klientom udostępnione zostały płyny do obowiązkowej dezynfekcji rąk.

Na stanowiskach związanych z obsługą zainstalowane zostały specjalne ekrany ze szkła akrylowego Ponadto wyznaczono specjalne strefy poruszania się dla klientów (poprzez wyznaczenie linii lub ustawienie barierek). Kolejkomaty i infokioski zostały wyłączone, usunięto ulotki oraz zamknięte zostały miejsca zabaw dla dzieci. W trosce o bezpieczeństwo dla klientów przygotowane zostały długopisy, które po użyciu będą wrzucone do specjalnych skrzynek, a po całym dniu trafią do dezynfekcji, by mogły być użyte następnego dnia.

– Jesteśmy firmą odpowiedzialną, dlatego bezpieczeństwo Klientów i pracowników jest dla nas priorytetem. PGNiG było jedną z pierwszych spółek, która zdecydowała się na zamknięcie Biur Obsług Klienta ze względu na pandemię koronawirusa. Teraz, gdy sytuacja się normalizuje, możemy je ponownie otworzyć. To bardzo dobra wiadomość dla wielu naszych Klientów – powiedział Jerzy Kwieciński, prezes zarządu PGNiG SA i dodał: – Kiedy ogłosiliśmy zamknięcie BOK-ów, zapewniliśmy że nie ucierpi na tym poziom obsługi Klientów. Dziś możemy z całą odpowiedzialnością potwierdzić, że dotrzymaliśmy słowa – przyznał.

– Przywracamy działalność Biur Obsługi Klienta z zachowaniem wszelkich zasad bezpieczeństwa. Zebraliśmy wiele doświadczeń z sytuacji kryzysowej, w jakiej znaleźliśmy się ponad dwa miesiące temu. Pokazują one, że cyfryzacja naszych usług była słusznym krokiem, gdyż korzystały z nich setki tysięcy Klientów – powiedział Henryk Mucha, prezes zarządu PGNiG Obrót Detaliczny.

Troska o klientów

Prezes Jerzy Kwieciński podkreślił, że czasowe zamknięcie BOK-ów podyktowane troską o bezpieczeństwo klientów i pracowników, było tylko jednym z działań, jakie Grupa PGNiG podjęła w trakcie epidemii kierując się zasadami społecznej odpowiedzialności biznesu.

– Zgodnie z hasłem „Jesteśmy blisko Ciebie”, przekazaliśmy instytucjom zaangażowanym w walkę z koronawirusem, głównie szpitalom, ponad 6,5 mln złotych. Środki te sfinansowały zakupy wyposażenia medycznego niezbędnego w zwalczaniu epidemii – przypomniał Jerzy Kwieciński.

– Warto odnotować także, że nasi konsultanci przez ponad miesiąc intensywnie wspierali infolinię NFZ poświęconą tematyce koronawirusa, odbierając na niej ponad 9300 połączeń – dodaje Henryk Mucha.

Mimo decyzji o otwarciu BOK-ów PGNiG Obrót Detaliczny nadal zachęca klientów do korzystania z możliwości, które zapewniają cyfrowe kanały obsługi.

PGNiG Obrót Detaliczny/Jędrzej Stachura

Kwieciński: Gazprom stosuje się do wyroku arbitrażu