PGNiG przygotowuje się do walki o klienta

1 czerwca 2016, 13:00 Alert

(PGNiG)

Jak poinformował PGNiG w swoim komunikacie prasowym w spółce PGNiG Obrót Detaliczny został utworzony departament marketing. Powstał on w maju br. i zastąpił funkcjonujące do tego czasu biuro komunikacji i sponsoringu oraz biuro marketingu. Jego szefem został Maciej Szalaty.

Nowa struktura jest konsekwencją zmian w spółce, która od 2014 r. działa na zliberalizowanym rynku sprzedaży gazu. Zadaniem departamentu jest aktywne wsparcie biznesu. W jego ramach do działania powołane zostały działy: marketingu operacyjnego, marketingu marki i promocji, marketingu regionalnego oraz dział PR i CSR.

Maciej Szalaty od 2010 związany był z grupą Carlsberg. Odpowiedzialny za biznes marek m.in. Carlsberg, Kasztelan, pełnił rolę marketing managera. Wcześniej pracował w firmie Mars, gdzie przeszedł drogę od przedstawiciela handlowego do senior brand managera. Jest absolwentem prawa UMK w Toruniu i Executive MBA na Dominican University.