Porozumienie ekologiczne i nowe Biuro Obsługi Klienta PGNiG na Opolszczyźnie

27 listopada 2019, 17:00 Alert

PGNiG Obrót Detaliczny podpisało z gminą Namysłów porozumienie o współpracy na rzecz czystego powietrza, w ramach programu „Przełącz się na gaz”. Dzięki temu mieszkańcy zyskają pomoc w wymianie starych pieców opalanych paliwem stałym, na nowoczesne kotły zasilane ekologicznym gazem ziemnym. Ponadto PGNiG otworzyło w Opolu odnowione Biuro Obsługi Klienta (BOK).

Fot. PGNiG

Namysłów to już 70. gmina, która zdecydowała się na udział w ogólnopolskim programie pod nazwą „Przełącz się na gaz”. W jego ramach eksperci PGNiG pomagają mieszkańcom zaplanować inwestycje, wypełnić dokumenty i przygotować odpowiednie wnioski, a współpracujący Partner Techniczny oferuje wsparcie w zakresie instalacji ogrzewania gazowego. Porozumienie o współpracy podpisali Prezes PGNiG Obrót Detaliczny, Henryk Mucha oraz Burmistrz Namysłowa, Bartłomiej Stawiarski.

– Konsekwentnie realizujemy działania proekologiczne, polegające na promocji gazu ziemnego, jako taniego, wygodnego i przyjaznego dla środowiska paliwa. Wierzę, że mieszkańcy Namysłowa będą zainteresowani tym rozwiązaniem, a nasza współpraca przyczyni się do poprawy jakości powietrza w regionie – powiedział Henryk Mucha, Prezes Zarządu PGNiG Obrót Detaliczny Sp. z o.o.

W ramach porozumienia PGNiG Obrót Detaliczny uruchomi w budynku Urzędu Miasta w Namysłowie mPOK, czyli Punkt Informacyjny, w którym będzie można uzyskać kompleksową pomoc w wymianie starego systemu zasilania i instalacji grzewczej na nowoczesną, zasilaną gazem.

– Według naszych danych w mieście wciąż prawie 400 budynków ogrzewanych jest paliwem stałym lub olejem opałowym. W interesie mieszkańców jest zastąpienie tych źródeł ciepła paliwem ekologicznym, takim jak gaz ziemny – powiedział Bartłomiej Stawiarski, Burmistrz Namysłowa.

Z kolei w Opolu PGNiG Obrót Detaliczny otworzyło 46. zmodernizowane Biuro Obsługi Klienta. Placówka przy ul. Rodziewiczówny 4 została odnowiona w ramach ogólnopolskiego programu rewitalizacji, obejmującego ponad 130 BOK-ów PGNiG w całym kraju.

W nowo otwartym biurze obsługi w Opolu klienci mogą załatwić wszystkie sprawy związane zarówno z zakupem gazu, prądu, jak i innych produktów oraz usług. Konsultanci udzielą wszelkich informacji dotyczących faktur, cenników, rozliczeń, salda, stanu gazomierza, reklamacji, a także aktualnej oferty. Klienci mogą również na miejscu podpisać lub aneksować umowę. Biuro będzie otwarte od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-17:00 i jest przystosowane do obsługi osób niepełnosprawnych.

PGNiG OD