Tauron wypracowuje najlepsze praktyki z organizacjami konsumenckimi

23 maja 2018, 13:45 Alert

Doświadczenia klienta z kontaktów z Grupą Tauron i najważniejsze zmiany wprowadzane na rynku energii są tematami odbywających się we Wrocławiu i w Katowicach warsztatów „Różne perspektywy-wspólny punkt widzenia”, które zorganizował Tauron dla rzeczników konsumentów i przedstawicieli organizacji konsumenckich.

W zorganizowanych we Wrocławiu i Katowicach warsztatach „Różne perspektywy – wspólny punkt widzenia” bierze udział ponad 120 reprezentantów organizacji konsumenckich, a także przedstawiciele sprzedaży, dystrybucji i obsługi klienta Grupy Tauron.

Warsztaty dotyczą najistotniejszych, z punktu widzenia klienta, zmian zachodzących na rynku energii m.in. problemów związanych z taryfą antysmogową, uproszczeniem języka komunikacji i udogodnieniami wprowadzanymi przez Tauron w obsłudze klienta. Podczas spotkań omawiane są również prawa i możliwości jakimi dysponuje klient w sytuacji gdy nieświadomie zmienił sprzedawcę prądu.

Spotkania z rzecznikami konsumentów i przedstawicielami organizacji konsumenckich, stanowią istotne źródło wiedzy nt. postrzegania obsługi klienta i oferty sprzedażowej budowanej przez Grupę Tauron. Informacje zwrotne od klientów pozyskane podczas tego typu spotkań są impulsem dla dostosowywania kanałów i sposobów komunikacji do oczekiwań klientów.

W obszarze obsługi klienta Grupa Tauron wychodzi z założenia, że energetyka jest sektorem usług publicznych, które muszą być dostępne dla każdego i odpowiadać potrzeby różnych grup klientów. Dlatego też podczas tegorocznych spotkań wielokrotnie podejmowano temat ochrony i udogodnień oferowanych dla klientów w wieku senioralnym.

Chcemy jak najlepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów. Aby to skutecznie robić, korzystamy z wszelkich informacji zwrotnych od klientów. Od ponad roku, mamy w strukturach Grupy Tauron zespół zarzadzania doświadczeniem klientów, którego zdaniem jest ciągły monitoring ważnych punktów styku klienta z Tauronem. Tak, aby budować jak najlepsze doświadczenia klientów z naszą marka – mówi Grzegorz Lot, wiceprezes Tauron Sprzedaż i dyrektor departamentu ds. klienta, Tauron Polska Energia.

Budowanie długotrwałych partnerskich relacji z klientem są jednym z filarów działalności Grupy Tauron, zapisanych w Strategii Grupy. Warsztaty, to jeden element z całego wachlarza działań i inicjatyw , które realizuje Tauron by podejmować dialog z klientami i interesariuszami.

Tauron