TAURON otwiera sześć nowych biur obsługi klienta, które wraz z 37 funkcjonującymi już placówkami będą stanowić nowoczesną sieć salonów o charakterze doradczo-sprzedażowym. Udoskonalenia wprowadzane są również w obsłudze telefonicznej oraz funkcjonowaniu elektronicznego biura obsługi marki.
Tradycyjne punkty obsługi klienta TAURON przekształca w placówki o charakterze doradczo-sprzedażowym. Klient może w nich załatwić nie tylko wszystkie sprawy związane z prądem i gazem, ale też dokonać wyboru produktów i usług okołoenergetycznych. Bogate portfolio produktów obejmuje zarówno usługi serwisowe i specjalistyczne, jak i nowoczesne rozwiązania Smart Home. Pracownicy punktów doradzają i pomagają klientom w dokonaniu indywidualnych wyborów dopasowanych do ich realnych potrzeb.
– Klienci indywidualni oraz z sektora małych i średnich przedsiębiorstw kupili w TAURONIE już ponad 5 mln. różnych produktów. W biurach obsługi klienci zapoznają się z sukcesywnie rozbudowywanym portfolio produktowym marki, a także przekazują nam swoje oczekiwania i opinie. Sześć nowych salonów powstało w lokalizacjach optymalnie uzupełniających dotychczasową sieć placówek – podkreśla Kamil Kamiński, wiceprezes zarządu TAURON Polska Energia ds. klienta i wsparcia korporacyjnego. Naszym celem jest zapewnienie najwyższych standardów obsługi, jak i dokładne rozpoznanie potrzeb klientów dotyczących korzystania z usług i produktów okołoenergetycznych – dodaje.
Poprawie obsługi sprzyja wprowadzenie dla klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw możliwości elektronicznego zamawiania wizyt na konkretną porę dnia. Nowym rozwiązaniem jest też utworzenie wydzielonych stanowisk dla klientów z sektora MSP.
Zainteresowanie klientów wizytami w placówkach o charakterze doradczo-sprzedażowym jest znacznie większe, niż wtedy, gdy biura pełniły jedynie funkcje obsługowe. Rozpoczęto od gruntownego remontu krakowskiej placówki przy ul. Śląskiej, którą oddano do użytku w październiku, w listopadzie z kolei otwarto nowe biuro obsługi w Limanowej. Jeszcze w tym roku uruchomione zostaną trzy kolejne placówki: w Kluczborku, Jastrzębiu Zdroju i – po zmianie lokalizacji – w Rybniku, a w 2018 r. nowe punkty obsługi TAURONA będą w Olkuszu, Tychach i Gliwicach. Lokalizacje zostały wyznaczone w oparciu o analizy dostępności naszych placówek dla klientów.
Udoskonalenia wprowadzane są również w obsłudze telefonicznej i funkcjonowaniu bezpłatnego e-BOKa. Od października br. TAURON wydłużył godziny pracy infolinii obsługowej i sprzedażowej oraz utworzył specjalną infolinię dedykowaną dla klientów z sektora MSP. Proklienckie zmiany wdrażane są też w elektronicznej obsłudze. Użytkownicy e-BOK mogą teraz m.in. korzystać z e-płatności oraz uruchomić polecenie zapłaty.
Tauron