Ciepło, innowacje, pomoc fachowców i zdalne kanały kontaktu z klientem to główne elementy promowane podczas wiosennej kampanii reklamowej PGE, która zwraca uwagę na rozwój Grupy zgodnie z przyjętą strategią biznesową. Hasło wieńczące spot reklamowy, czyli „Trzymaj się ciepło. Jesteśmy w kontakcie.” nawiązuje do ekspansji Grupy i faktu, że PGE jest już nie tylko liderem na rynku energii elektrycznej, ale także ekologicznego ciepła systemowego trafiającego do polskich domów.
Nowa kampania pod wiodącym hasłem „Jesteśmy przy Tobie”, łącząca elementy wizerunkowei produktowe, potrwa do końca czerwca.Prezentujemy szeroki profil działania Grupy PGE i kilka ważnych obszarów szczegółowych ujętych w strategii Grupy. Podkreślamy pozycję lidera na rynku ciepła oraz innowacyjne podejście, akcentując również takie wartości jak stabilność i bezpieczeństwo – mówi Henryk Baranowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.
Jako największa grupa energetyczna w Polsce nieustannie rozwijamy się z myślą o naszych klientach, a łącząc doświadczenie z nowoczesnością zapewniamy im optymalny dobór produktów i usług. Dzięki temu cały czas jesteśmy obecni w ich życiu. Każdego dnia, w domu, w pracy, na ulicy, towarzyszyim dobra energia od PGE – dodaje Henryk Baranowski.
PGE w kampanii „Jesteśmy przy Tobie” promuje także usługi dodatkowe, w tym najpopularniejszą z nich, czyli ofertę z pomocą fachowców, a także zdalne kanały kontaktu z klientami, czyli eBOK i eSklep, eksponując również zalety eFaktury. Działania promocyjne skupione wokół tych zagadnień pojawią się w kolejnej odsłonie kampanii, która wystartuje w maju.
W ramach najnowszej kampanii reklamowej pokazujemy codzienne sytuacje, w których urządzenia i instalacje otaczające naszych klientów pokazane są w przekroju. Można powiedzieć, że maszyny „odsłaniają swoje wnętrze” i napędzającą je energię od PGE. Idea przewodnia kampanii jest zgodna z filozofią naszego działania w obszarze obsługi klienta. Nasi konsultanci stają się doradcami coraz bardziej świadomych klientów, co w połączeniu z ciągle rozbudowywanym portfelem produktów i usług pozwala nam z pełną odpowiedzialnością mówić „Jesteśmy przy Tobie” – mówi Dariusz Czuk, prezes zarządu PGE Obrót.
W ramach kampanii wyprodukowano trzy spoty reklamowe. Jeden, o charakterze wizerunkowym i ogólnoproduktowym:
https://www.youtube.com/watch?v=zRGxoQp_RTk
, dostępny w wersji pełnowymiarowej oraz skróconej, a także spot pod hasłem „Przyszłość bez awarii”, promujący ofertę sprzedaży energii elektrycznej z usługą dodatkową od PGE Obrót. Pierwszy materiał emitowany jest także w salach kinowych sieci Cinema City i Multikina, a także w kinach lokalnych. Materiał yz nowej kampanii są również publikowane w prasie, szczególnie w magazynach kolorowych. Można je zobaczyć także na nośnikach zewnętrznych w kilkudziesięciu miastach w całej Polsce.W miastach, w których znajdują się aktywa linii biznesowej PGE Energia Ciepła, pojawiły się billboardy przekrojowo pokazujące ciepło. Kampania „Jesteśmy przy Tobie” jest także mocno eksponowana w Internecie.
Ważnym elementem prowadzonych działań sprzedażowo-wizerunkowych jest również innowacyjny projekt pilotażowy „Włącz się na przyszłość” realizowany przez PGE Nowa Energia i PGE Obrót, umożliwiający darmowe testowanie nowych technologii we własnym domu. W tym celu stworzona została specjalna strona www.wlaczsienaprzyszlosc.pl, za pomocą której można zgłaszać swoją chęć dołączenia do wyselekcjonowanej grupy testerów tworzących docelowo wspólnie z PGE produktz zakresu smart energy.
W związku z kampanią „Jesteśmy przy Tobie” nową szatę graficzną zyskała też znana już dobrze klientom strona www.zapewniamyenergie.pl.
Polska Grupa Energetyczna