icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

Czeremajda: Pendolino będzie miało więcej stacji dla promocji regionów

Superszybki pociąg Pendolino będzie się zatrzymywał na co najmniej kilku stacjach na trasie, m.in. we Włoszczowie, Iławie i Malborku – informuje „Dziennik Gazeta Prawna”. Przystanków może być jednak więcej.

– Na decyzję o zatrzymaniach na konkretnych stacjach nałożyło się szereg czynników, od analizy potencjału (rzeczywistych przepływów pasażerów, otoczenia wewnętrznego/ zewnętrznego) po wymagania ujęte dla projektów z unijnym wsparciem – stwierdza w wypowiedzi dla naszego portalu Beata Czemerajda, Naczelnik Wydziału w PKP Intercity.

– Wg naszych założeń nowe składy mają w jak najkrótszym czasie łączyć duże ośrodki miejskie, stąd nie ma możliwości wprowadzenia zatrzymań na każdej stacji obsługiwanej dziś pociągami TLK – mówi dalej Czemerajda. – Priorytetem są te stacje generujące najlepsze przepływy podróżnych.

W opinii naczelnik PKP Intercity np. Ciechanów czy Działdowo nadal będą obsługiwane naszymi pociągami, nawet, gdy nie będą zatrzymywały się tam pociągi EIC Premium.

– Czynnikiem, który braliśmy pod uwagę były założenia wynikające z promocji regionów w ramach unijnej Pomocy Regionalnej (Włoszczowa, Iława) – twierdzi Beata Czemerajda. – Stacje zatrzymań EIC Premium to: Gdynia, Sopot, Gdańsk Oliwa, Gdańsk Wrzeszcz, Gdańsk Gł., Tczew, Malbork, Iława Gł., Warszawa Wschodnia, Warszawa Centralna, Warszawa Zachodnia, Kraków Gł., Włoszczowa Północna (pociągi jadące na Katowice), Sosnowiec Gł., Katowice, Częstochowa Stradom, Lubliniec (1 para), Opole Gł., Wrocław Gł.

Superszybki pociąg Pendolino będzie się zatrzymywał na co najmniej kilku stacjach na trasie, m.in. we Włoszczowie, Iławie i Malborku – informuje „Dziennik Gazeta Prawna”. Przystanków może być jednak więcej.

– Na decyzję o zatrzymaniach na konkretnych stacjach nałożyło się szereg czynników, od analizy potencjału (rzeczywistych przepływów pasażerów, otoczenia wewnętrznego/ zewnętrznego) po wymagania ujęte dla projektów z unijnym wsparciem – stwierdza w wypowiedzi dla naszego portalu Beata Czemerajda, Naczelnik Wydziału w PKP Intercity.

– Wg naszych założeń nowe składy mają w jak najkrótszym czasie łączyć duże ośrodki miejskie, stąd nie ma możliwości wprowadzenia zatrzymań na każdej stacji obsługiwanej dziś pociągami TLK – mówi dalej Czemerajda. – Priorytetem są te stacje generujące najlepsze przepływy podróżnych.

W opinii naczelnik PKP Intercity np. Ciechanów czy Działdowo nadal będą obsługiwane naszymi pociągami, nawet, gdy nie będą zatrzymywały się tam pociągi EIC Premium.

– Czynnikiem, który braliśmy pod uwagę były założenia wynikające z promocji regionów w ramach unijnej Pomocy Regionalnej (Włoszczowa, Iława) – twierdzi Beata Czemerajda. – Stacje zatrzymań EIC Premium to: Gdynia, Sopot, Gdańsk Oliwa, Gdańsk Wrzeszcz, Gdańsk Gł., Tczew, Malbork, Iława Gł., Warszawa Wschodnia, Warszawa Centralna, Warszawa Zachodnia, Kraków Gł., Włoszczowa Północna (pociągi jadące na Katowice), Sosnowiec Gł., Katowice, Częstochowa Stradom, Lubliniec (1 para), Opole Gł., Wrocław Gł.

Najnowsze artykuły