icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

Kaliniak: Zakończony projekt Skanski dla MZDW

30 sierpnia 2014r., po siedmiu miesiącach od rozpoczęcia projektu, zakończony został pierwszy etap prac na drodze wojewódzkiej nr 631, co umożliwi zmianę organizacji ruchu. Inwestycja realizowana jest na zlecenie Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich przez firmę Skanska.

Całość prac kosztować będzie ponad 37 mln zł netto. W ramach prac Skanska przebudowuje fragment DW 631 na odcinku Nowy Dwór Mazowiecki – Zegrze – Nieporęt – Marki – Warszawa, od granicy tzw. „Węzła Zielonka” z projektowaną drogą ekspresową S-17 do granicy miasta Warszawa. Wykonawca przebuduje również skrzyżowanie z drogą wojewódzką nr 634 na terenie miasta Zielonki i Ząbek. Aby zachować ciągłość ruchu prace, podzielone zostały na dwa etapy.

– Od lutego 2014 r. wybudowaliśmy nową jezdnię oraz przebudowaliśmy punkty kolizyjne z sieciami gazowymi, kanalizacyjnymi i elektrycznymi, wysokiego, średniego oraz niskiego napięcia, tak, aby zachować ruch na istniejącej jezdni – mówi Tomasz Kaliniak, Menadżer Projektu, Skanska.

30 sierpnia 2014r., po siedmiu miesiącach od rozpoczęcia projektu, zakończony został pierwszy etap prac na drodze wojewódzkiej nr 631, co umożliwi zmianę organizacji ruchu. Inwestycja realizowana jest na zlecenie Mazowieckiego Zarządu Dróg Wojewódzkich przez firmę Skanska.

Całość prac kosztować będzie ponad 37 mln zł netto. W ramach prac Skanska przebudowuje fragment DW 631 na odcinku Nowy Dwór Mazowiecki – Zegrze – Nieporęt – Marki – Warszawa, od granicy tzw. „Węzła Zielonka” z projektowaną drogą ekspresową S-17 do granicy miasta Warszawa. Wykonawca przebuduje również skrzyżowanie z drogą wojewódzką nr 634 na terenie miasta Zielonki i Ząbek. Aby zachować ciągłość ruchu prace, podzielone zostały na dwa etapy.

– Od lutego 2014 r. wybudowaliśmy nową jezdnię oraz przebudowaliśmy punkty kolizyjne z sieciami gazowymi, kanalizacyjnymi i elektrycznymi, wysokiego, średniego oraz niskiego napięcia, tak, aby zachować ruch na istniejącej jezdni – mówi Tomasz Kaliniak, Menadżer Projektu, Skanska.

Najnowsze artykuły