Sieć stacji paliwowych należących do Polskiego Koncernu Naftowego Orlen powiększyła się na koniec trzeciego kwartału tego roku o 30 obiektów, rosnąc do 2787 punktów – poinformował płocki koncern.
Nowe stacje
Na największym rynku, na którym działa PKN Orlen, czyli w Polsce, koncern na koniec września miał 1774 stacje, o 16 więcej niż przed rokiem. W Niemczech sieć powiększyła się o 2 stacje – do 582. W Czechach przybyło w ciągu roku 12 stacji i sieć liczyła tam na koniec września 406 obiektów. Na Litwie liczba stacji nie zmieniła się, PKN Orlen ma ich 25.
Jak podaje PKN Orlen, w ciągu roku koncern rozwijał na stacjach ofertę pozapaliwową, otwierając w pierwszych trzech kwartałach kolejne kąciki kawowe i sklepy typu convenience. Łącznie na koniec trzeciego kwartału tego roku funkcjonowało 1 tys. 947 punktów, w tym 1 tys. 631 Stop Cafe w Polsce (włączając w to 274 sklepy convenience pod marką O!SHOP), 248 Stop Cafe w Czechach, 23 Stop Cafe na Litwie oraz 45 Star Connect w Niemczech.
Polska Agencja Prasowa