icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

Polska łódź elektryczna wystartuje w elitarnych motorowodnych wyścigach F1H2O

Startuje pierwsza światowa seria wyścigów motorowodnych przyjaznych środowisku – E1 H2O. Cała energia zużywana w zwodach będzie pochodzić z odnawialnych źródeł energii.

Chęć udziału w projekcie zadeklarował pierwszy i jedyny Polak w najbardziej elitarnej klasie wyścigów motorowodnych F1H2O Bartłomiej Marszałek. Obecnie trwają rozmowy definiujące zakres udziału polskiego zawodnika w projekcie.

Specyfikacja polskich łodzi elektrycznych formuły E1 H2O:

  • Materiał kadłuba: Włókno węglowe, nylon, włókno syntetyczne, airex & nomex:
  • Długość: minimum 4,8 m
  • Szerokość : 2,1 m
  • Waga: minimum 513 kg (z pilotem)
  • Moc: 200 albo 300 HP
  • Prędkość maksymalna : 190 km/h (ponad 118 mp/h)
  • Przyspieszenie : 0-100 km/h w 5 sekund

Funkcje bezpieczeństwa: poduszka powietrzna, kabina pilota zbudowana z włókna węglowego i nylonu z materiałami odpornymi na wstrząsy. Podpora głowy i szyi HANS, kuloodporna szyba przednia i pianka z tworzywa sztucznego dla końcówek kadłuba, aby uniknąć penetracji w przypadku kolizji.

CIRE.PL

Startuje pierwsza światowa seria wyścigów motorowodnych przyjaznych środowisku – E1 H2O. Cała energia zużywana w zwodach będzie pochodzić z odnawialnych źródeł energii.

Chęć udziału w projekcie zadeklarował pierwszy i jedyny Polak w najbardziej elitarnej klasie wyścigów motorowodnych F1H2O Bartłomiej Marszałek. Obecnie trwają rozmowy definiujące zakres udziału polskiego zawodnika w projekcie.

Specyfikacja polskich łodzi elektrycznych formuły E1 H2O:

  • Materiał kadłuba: Włókno węglowe, nylon, włókno syntetyczne, airex & nomex:
  • Długość: minimum 4,8 m
  • Szerokość : 2,1 m
  • Waga: minimum 513 kg (z pilotem)
  • Moc: 200 albo 300 HP
  • Prędkość maksymalna : 190 km/h (ponad 118 mp/h)
  • Przyspieszenie : 0-100 km/h w 5 sekund

Funkcje bezpieczeństwa: poduszka powietrzna, kabina pilota zbudowana z włókna węglowego i nylonu z materiałami odpornymi na wstrząsy. Podpora głowy i szyi HANS, kuloodporna szyba przednia i pianka z tworzywa sztucznego dla końcówek kadłuba, aby uniknąć penetracji w przypadku kolizji.

CIRE.PL

Najnowsze artykuły