Alert

Tauron walczy o klienta urządzeniami smart

tauron liczniki

Fot. Tauron

Taauron startuje z kampanią informacyjno-marketingową akcentującą działania dotyczące zapewnienia stabilnych cen prądu oraz prezentujące zalety serwisu Mój Tauron.

21 z głównych nośników kampanii jest katalog, który otrzymają gospodarstwa domowe na południu Polski. Tauron podkreśla, że realizuje strategię dostarczania klientom kompleksowych rozwiązań dla domu i firmy.  – W ofercie jest nie tylko prąd i gaz, ale również nowoczesne urządzenia smart home oraz inne produkty i usługi, które zwiększają komfort oraz poczucie bezpieczeństwa. Zaliczają się do nich cenione przez klientów usługi fachowców oraz atrakcyjne cenowo pakiety grzewcze, umożliwiające wymianę dotychczasowego ogrzewania na rozwiązania nowoczesne, wydajne i przyjazne środowisku – podkreśla spółka w komunikacie.

Wiodącą ofertą w najnowszej kampanii Taurona ma być pakiet prąd z gazem. – Gwarantuje on bonus w formie urządzeń smart oraz rabaty. W tej ofercie cena sprzedaży prądu za kWh jest o 5 proc. niższa w stosunku do taryfy Tauron, a cena sprzedaży paliwa gazowego o 5 proc. niższa od ceny największego sprzedawcy gazu w Polsce – podaje koncern.

– Budowanie oferty dostosowanej do potrzeb klientów to priorytet działań spółki. W tym celu Tauron podejmuje działania w wielu obszarach, a jednym z nich jest wdrożenie ustawy opracowanej przez Ministerstwo Energii zapewniającej klientom i ich rodzinom stabilne ceny prądu. – mówi Filip Grzegorczyk, prezes zarządu Tauron Polska Energia.

Tauron chce także rozwijać kanały obsługi i sprzedaży online – dlatego w najnowszej kampanii marketingowej firma zwraca uwagę na to, że oferty zamawiane za pośrednictwem serwisu Mój Tauronsą powiązane z dodatkowymi bonusami. – Przykładowo, zakup na mojtauron.pl oferty specjalnej na prąd plus gaz z darmowymi urządzeniami smart premiowany jest zwrotem za prąd w wysokości 200 zł – podaje firma.

– Istotną częścią naszych działań proklienckich jest budowanie relacji z klientami z wykorzystaniem nowoczesnych kanałów sprzedaży i obsługi. Dlatego też w ubiegłym roku udostępniliśmy naszym klientom nowoczesny serwis Mój Tauron, dostępny także w formie aplikacji mobilnej, który zawiera szereg wygodnych funkcjonalności obsługowych, a w najnowszej kampanii marketingowej stawiamy na jego aktywną promocję poprzez premiowanie zakupów online dodatkowymi bonusami – podkreśla Kamil Kamiński, wiceprezes zarządu Tauron Polska Energia ds. klienta i wsparcia korporacyjnego.

Tauron/BiznesAlert.pl


Powiązane artykuły

Plantatorzy tytoniu na skraju wytrzymałości

Projekt UD213 (nowelizacja tzw. ustawy tytoniowej), który będzie procedowany 20 listopada na Stałym Komitecie Rady Ministrów, wzbudza poważne obawy środowiska...

Poznań to nie jest miasto dla przedszkolaków

Inwestycja w nowe przedszkole na poznańskim Grunwaldzie zamieniła się w wielomiesięczną batalię z Urzędem Miasta. Z jednej strony – determinacja...

Ministerstwo Zdrowia kpi z parlamentarzystów

Jeśli zastanawialiście się kiedyć, jak wygląda olewanie pytań z Sejmu, to jest najlepszy przykład. Sprawa szczepień przeciw pneumokokom u dzieci,...

Udostępnij:

Facebook X X X