icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

Duon: Zmienimy rynek energii

Od lipca Duon wprowadza nową ofertę sprzedaży energii elektrycznej i gazu do segmentu Małych i Średnich Firm. Według zarządu Duon to rozwiązanie ma całkowicie zmienić standardy usług dedykowanych na rynku gazu i energii klientowi instytucjonalnemu, które obecnie obowiązują na polskim rynku.

Business Class to produkt przygotowany przez Duon, skierowany do wszystkich firm, niezależnie od ich wielkości. W ramach nowej oferty każdy klient otrzymuje od spółki szereg korzyści:

 

  • niską cenę energii elektrycznej,
  • gwarancję stałej ceny, nawet do końca 2018 roku,
  • darmowy audyt dystrybucyjny,
  • darmowy audyt fotowoltaiczny,
  • obsługę w standardzie VIP,
  • premię finansową (1000 zł/rok) dla klientów, którzy kupują w DUON jednocześnie gaz i energię elektryczną.

– Mimo, że z uwolnionym rynkiem mamy do czynienia już ponad 7 lat, do tej pory zmiany sprzedawcy dokonało mniej niż 20% wszystkich firm. Pokazuje to, że sama niższa cena nie jest wystarczającym argumentem do rezygnacji z usług Koncernów Energetycznych – twierdzi Krzysztof Noga  – Prezes Zarządu Duon Marketing and Trading S.A. – Analizując obawy klientów i ich oczekiwania doszliśmy do wniosku, że głównym czynnikiem, który powstrzymuje firmy od zmiany dostawcy jest strach przed pogorszeniem standardu obsługi klienta, zwłaszcza w zakresie dystrybucji.

Aby zagwarantować klientom najwyższą jakość obsługi, Duon przygotował ofertę Business Class. Wybierając ją, każda, nawet najmniejsza firma, otrzyma do obsługi dwóch dedykowanych doradców, których będzie znała z imienia i nazwiska, co w przypadku pytań pozwoli na ominięcie infolinii ogólnej. Zadaniem opiekunów, oprócz bieżącej obsługi, będzie realizowanie wszystkich potrzeb energetycznych klienta, w tym zgłaszanie wniosków do Dystrybutorów. Dodatkowo, u każdego odbiorcy zostanie przeprowadzony audyt dystrybucyjny, który pozwoli określić, czy klient ma dobrze dobraną grupę taryfową oraz moc, a także poinformuje, ile mógłby zaoszczędzić realizując rekomendację DUON. W przypadku, gdy klient zdecyduje się wprowadzić w życie wnioski z audytu, całą procedurę w jego imieniu przeprowadzi DUON.

To jednak nie wszystko. – W związku z rosnącym zainteresowaniem fotowoltaiką będziemy również wykonywać audyty, które podpowiedzą naszym odbiorcom, ile mogą zarobić na produkcji energii ze słońca. Audyty będą przeprowadzane w siedzibie firmy lub gospodarstwie domowym, wskazanym przez właściciela. Chcemy pomóc naszym klientom dostrzec wielki potencjał płynący z technologii solarnych. Ważne, by na jak najwcześniejszym etapie włączyć odbiorców w rozwój energetyki prosumenckiej – podkreśla Krzysztof Noga.

Od lipca Duon wprowadza nową ofertę sprzedaży energii elektrycznej i gazu do segmentu Małych i Średnich Firm. Według zarządu Duon to rozwiązanie ma całkowicie zmienić standardy usług dedykowanych na rynku gazu i energii klientowi instytucjonalnemu, które obecnie obowiązują na polskim rynku.

Business Class to produkt przygotowany przez Duon, skierowany do wszystkich firm, niezależnie od ich wielkości. W ramach nowej oferty każdy klient otrzymuje od spółki szereg korzyści:

 

  • niską cenę energii elektrycznej,
  • gwarancję stałej ceny, nawet do końca 2018 roku,
  • darmowy audyt dystrybucyjny,
  • darmowy audyt fotowoltaiczny,
  • obsługę w standardzie VIP,
  • premię finansową (1000 zł/rok) dla klientów, którzy kupują w DUON jednocześnie gaz i energię elektryczną.

– Mimo, że z uwolnionym rynkiem mamy do czynienia już ponad 7 lat, do tej pory zmiany sprzedawcy dokonało mniej niż 20% wszystkich firm. Pokazuje to, że sama niższa cena nie jest wystarczającym argumentem do rezygnacji z usług Koncernów Energetycznych – twierdzi Krzysztof Noga  – Prezes Zarządu Duon Marketing and Trading S.A. – Analizując obawy klientów i ich oczekiwania doszliśmy do wniosku, że głównym czynnikiem, który powstrzymuje firmy od zmiany dostawcy jest strach przed pogorszeniem standardu obsługi klienta, zwłaszcza w zakresie dystrybucji.

Aby zagwarantować klientom najwyższą jakość obsługi, Duon przygotował ofertę Business Class. Wybierając ją, każda, nawet najmniejsza firma, otrzyma do obsługi dwóch dedykowanych doradców, których będzie znała z imienia i nazwiska, co w przypadku pytań pozwoli na ominięcie infolinii ogólnej. Zadaniem opiekunów, oprócz bieżącej obsługi, będzie realizowanie wszystkich potrzeb energetycznych klienta, w tym zgłaszanie wniosków do Dystrybutorów. Dodatkowo, u każdego odbiorcy zostanie przeprowadzony audyt dystrybucyjny, który pozwoli określić, czy klient ma dobrze dobraną grupę taryfową oraz moc, a także poinformuje, ile mógłby zaoszczędzić realizując rekomendację DUON. W przypadku, gdy klient zdecyduje się wprowadzić w życie wnioski z audytu, całą procedurę w jego imieniu przeprowadzi DUON.

To jednak nie wszystko. – W związku z rosnącym zainteresowaniem fotowoltaiką będziemy również wykonywać audyty, które podpowiedzą naszym odbiorcom, ile mogą zarobić na produkcji energii ze słońca. Audyty będą przeprowadzane w siedzibie firmy lub gospodarstwie domowym, wskazanym przez właściciela. Chcemy pomóc naszym klientom dostrzec wielki potencjał płynący z technologii solarnych. Ważne, by na jak najwcześniejszym etapie włączyć odbiorców w rozwój energetyki prosumenckiej – podkreśla Krzysztof Noga.

Najnowsze artykuły