icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

Zmiany w RMF: Odejście Gródka i Sołtysa kończy pewną erę

Po ponad 30 latach pracy z Grupą RMF rozstają się Kazimierz Gródek i Tadeusz Sołtys, kluczowe postacie odpowiedzialne za sukces stacji. Co te zmiany oznaczają dla przyszłości lidera polskiego rynku radiowego? Eksperci zapewniają, że rewolucji nie będzie.

Po trzech dekadach pracy w Grupie RMF z funkcji prezesa odchodzi Kazimierz Gródek, a wraz z nim wiceprezes i dyrektor programowy Tadeusz Sołtys. Ich odejście zamyka istotny rozdział w historii RMF FM, stacji, która od lat dominuje na polskim rynku radiowym.

Branża radiowa nie przewiduje jednak gwałtownych zmian. Leszek Kozioł, były prezes Radia Eska, podkreśla, że RMF to „dobrze naoliwiona maszyna”, która działa sprawnie od wielu lat. Nowe kierownictwo, z Tomaszem Ramzą na czele, jest częścią zespołu od dawna, co gwarantuje kontynuację dotychczasowej strategii.

Eksperci są zgodni, że sukces RMF FM opiera się na stabilności, a nowi menedżerowie będą starali się utrzymać silną pozycję stacji, unikając radykalnych zmian, które mogłyby zaszkodzić jej popularności.

Po ponad 30 latach pracy z Grupą RMF rozstają się Kazimierz Gródek i Tadeusz Sołtys, kluczowe postacie odpowiedzialne za sukces stacji. Co te zmiany oznaczają dla przyszłości lidera polskiego rynku radiowego? Eksperci zapewniają, że rewolucji nie będzie.

Po trzech dekadach pracy w Grupie RMF z funkcji prezesa odchodzi Kazimierz Gródek, a wraz z nim wiceprezes i dyrektor programowy Tadeusz Sołtys. Ich odejście zamyka istotny rozdział w historii RMF FM, stacji, która od lat dominuje na polskim rynku radiowym.

Branża radiowa nie przewiduje jednak gwałtownych zmian. Leszek Kozioł, były prezes Radia Eska, podkreśla, że RMF to „dobrze naoliwiona maszyna”, która działa sprawnie od wielu lat. Nowe kierownictwo, z Tomaszem Ramzą na czele, jest częścią zespołu od dawna, co gwarantuje kontynuację dotychczasowej strategii.

Eksperci są zgodni, że sukces RMF FM opiera się na stabilności, a nowi menedżerowie będą starali się utrzymać silną pozycję stacji, unikając radykalnych zmian, które mogłyby zaszkodzić jej popularności.

Najnowsze artykuły