icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

Są wyniki oglądalności telewizji wPolsce24. Liderem „Wiadomości”

Telewizja wPolsce24 zaczęła nadawać 2 września. Z danych Nielsen Media, opublikowanych przez press.pl wynika, że średnia dzienna oglądalność nowej telewizji wynosi maksymalnie 42 tys. widzów. Najwięcej osób przyciąga emitowany o 19.30 program informacyjny „Wiadomości”. 

Pierwszego dnia startu nowego kanału minutowa widownia wyniosła 36 tyś osób (w grupie komercyjnej 16 –59, średnio 0,51 proc. udziału rynkowego). Taki wynik zapewnił stacji 21 miejsce wśród wszystkich kanałów w Polsce i siódme, wśród kanałów newsowo, informacyjnych. W kolejnych dniach średnia minutowa widownia emisji wyniosła kolejno: 39 tys. osób, 42 tys. osób i 33 tys. osób.  

Debiut „Wiadomości”, prowadzonych przez byłego gospodarza programu „Wiadomości” TVP, Michała Adamczyka średnio śledziło 142 tysięcy osób. Pierwszą odsłonę  programu „Gościa Wiadomości” z prezesem PiS Jarosławem Kaczyńskim przyciągnął średnio 124 tysięcy widzów. Oprócz transmisji telewizyjnej, wPolsce24 prowadzi całodobową transmisję na YouTube.    

Dla porównania, emitowany 2 września, o 19.00 w TV Republika program “Dzisiaj” średnio śledziło 708 tys., widzów. (średnio 6,53 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 2,63 W grupie komercyjnej 16-49 i proc. i 3,30 proc. w grupie komercyjnej 16-59).

Z danych Nielsen Media wynika, że najchętniej dotąd oglądanymi programami w wPolsce24 były Wiadomości” z 3 września – średnio 177 tys. widzów (1,81 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 1,58 proc. w komercyjnej 16-49 i 1,70 proc. w komercyjnej 16-59), „Prognoza pogody” po „Wiadomościach” z 3 września – 143 tys. widzów i „Wiadomości” z 2 września – 142 tys. widzów. 

Telewizja wPolsce24 zaczęła nadawać 2 września. Z danych Nielsen Media, opublikowanych przez press.pl wynika, że średnia dzienna oglądalność nowej telewizji wynosi maksymalnie 42 tys. widzów. Najwięcej osób przyciąga emitowany o 19.30 program informacyjny „Wiadomości”. 

Pierwszego dnia startu nowego kanału minutowa widownia wyniosła 36 tyś osób (w grupie komercyjnej 16 –59, średnio 0,51 proc. udziału rynkowego). Taki wynik zapewnił stacji 21 miejsce wśród wszystkich kanałów w Polsce i siódme, wśród kanałów newsowo, informacyjnych. W kolejnych dniach średnia minutowa widownia emisji wyniosła kolejno: 39 tys. osób, 42 tys. osób i 33 tys. osób.  

Debiut „Wiadomości”, prowadzonych przez byłego gospodarza programu „Wiadomości” TVP, Michała Adamczyka średnio śledziło 142 tysięcy osób. Pierwszą odsłonę  programu „Gościa Wiadomości” z prezesem PiS Jarosławem Kaczyńskim przyciągnął średnio 124 tysięcy widzów. Oprócz transmisji telewizyjnej, wPolsce24 prowadzi całodobową transmisję na YouTube.    

Dla porównania, emitowany 2 września, o 19.00 w TV Republika program “Dzisiaj” średnio śledziło 708 tys., widzów. (średnio 6,53 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 2,63 W grupie komercyjnej 16-49 i proc. i 3,30 proc. w grupie komercyjnej 16-59).

Z danych Nielsen Media wynika, że najchętniej dotąd oglądanymi programami w wPolsce24 były Wiadomości” z 3 września – średnio 177 tys. widzów (1,81 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 1,58 proc. w komercyjnej 16-49 i 1,70 proc. w komercyjnej 16-59), „Prognoza pogody” po „Wiadomościach” z 3 września – 143 tys. widzów i „Wiadomości” z 2 września – 142 tys. widzów. 

Najnowsze artykuły