EnergetykaWszystko

Reklama PGE na warszawskich autobusach z napędem elektrycznym

„Ten autobus nie emituje spalin, bo jest na prąd” – takie hasło mogą przeczytać wszyscy, którzy jadą za jednym z dziesięciu warszawskich autobusów, na których znalazła się reklama PGE. To część szerokiej kampanii promocyjnej skierowanej do klientów indywidualnych.

PGE Polska Grupa Energetyczna jako pierwsza wykorzystała tzw. busbacki w reklamie kontekstowej. Kreacja, która pojawiła się na tyłach autobusów z napędem elektrycznym wpisuje się w kampanię PGE pod hasłem „Prąd jak prąd. Tylko tańszy”. Jest to jeden ze sposobów zachęcających mieszkańców Warszawy, do zmiany sprzedawcy energii na PGE.

PGE_FB_W-wa_VII15_2_kopia

Do kampanii wykorzystano 10 autobusów komunikacji miejskiej z napędem elektrycznym. Akcja rozpoczęła się 23 lipca i potrwa do 22 sierpnia.

Źródło: PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.


Powiązane artykuły

Grupa Azoty S.A. (Tarnów), zdjęcie ilustracyjne. Źródło: grupaazoty.com

Awaria w Azotach. Produkcja polipropylenu została wstrzymana

Zakłady Grupy Azoty musiały awaryjnie przerwać produkcję po poważnym zakłóceniu w dostawie energii elektrycznej. Wstrzymana została praca kluczowych instalacji wytwarzających...
Elektrownia jądrowa. Źródło Freepik

Sąd broni atomu na Pomorzu. Odrzucił skargę na decyzję środowiskową

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie odrzucił skargę na decyzję środowiskową projektu pierwszej polskiej elektrowni jądrowej na Pomorzu. Kwietniowy wniosek stowarzyszenia...
Prezydent Chin Xi Jinping

Chiński węgiel tanieje. Rząd nakazuje gromadzić zapasy

Chiny nakazują elektrowniom zwiększyć krajowe zapasy węgla, by ustabilizować ceny surowca, które spadły do najniższego poziomu od czterech lat. Rynek...

Udostępnij:

Facebook X X X