EnergetykaWszystko

Reklama PGE na warszawskich autobusach z napędem elektrycznym

„Ten autobus nie emituje spalin, bo jest na prąd” – takie hasło mogą przeczytać wszyscy, którzy jadą za jednym z dziesięciu warszawskich autobusów, na których znalazła się reklama PGE. To część szerokiej kampanii promocyjnej skierowanej do klientów indywidualnych.

PGE Polska Grupa Energetyczna jako pierwsza wykorzystała tzw. busbacki w reklamie kontekstowej. Kreacja, która pojawiła się na tyłach autobusów z napędem elektrycznym wpisuje się w kampanię PGE pod hasłem „Prąd jak prąd. Tylko tańszy”. Jest to jeden ze sposobów zachęcających mieszkańców Warszawy, do zmiany sprzedawcy energii na PGE.

PGE_FB_W-wa_VII15_2_kopia

Do kampanii wykorzystano 10 autobusów komunikacji miejskiej z napędem elektrycznym. Akcja rozpoczęła się 23 lipca i potrwa do 22 sierpnia.

Źródło: PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.


Powiązane artykuły

Elon Musk. Źródło: innotechtoday

Tesla chce dostarczać energię elektryczną w Wielkiej Brytanii

Tesla, znana przede wszystkim z produkcji samochodów elektrycznych, złożyła wniosek do brytyjskiego regulatora energetycznego (Ofgem) o dystrybucję energii elektrycznej do...
Ładowarki Ekoenergetyka x IONITY. Fot. Ekoenergetyka

Polski producent ładowarek szykuje się do zamorskiego podboju

Ekoenergetyka, polski producent szybkich stacji ładowania DC ma za sobą udany 2024 rok, zwłaszcza na tle konkurentów z branży. Jej...

Ile OZE do 2030 roku? Polska redukuje plany

56,1 procent energii z zielonych źródeł. Tak brzmiał plan Polski jeszcze w październiku ubiegłego roku. Według aktualizacji KPEiK udział zmniejszy...

Udostępnij:

Facebook X X X