(PGE Obrót)
Turyści nie muszą się już martwić o doładowanie telefonu w trakcie podróży. PGE Obrót, spółka wchodząca w skład Grupy Kapitałowej PGE, uruchomiła 6 bezpłatnych stacji z energią, które dostępne są dla pasażerów w hali odlotów na lotnisku im. F. Chopina w Warszawie.
Rozładowany telefon to problem znany każdemu podróżującemu. Czas spędzony w poczekalni turyści zwykle wykorzystują na odpisywanie na zaległe maile, telefoniczne rozmowy z bliskimi czy przeglądanie portali społecznościowych. W tym celu, na lotnisku zamontowano specjalne stacje energii, które są dostępne dla pasażerów w dobrze widocznych punktach na terenie hali odlotów.
Każda stacja wyposażona jest w cztery stanowiska do ładowania. Dwa z nich to stanowiska indukcyjne – bezprzewodowe, które umożliwiają doładowanie baterii bez konieczności wpinania przewodów. Wystarczy położyć telefon na specjalnej macie i poczekać, aż bateria osiągnie odpowiedni poziom. Osoby korzystające ze smartfonów znajdą również właściwe wtyczki do naładowania baterii w sposób tradycyjny – wylicza Bartłomiej Ślusarczyk, dyrektor Departamentu Marketingu w PGE Obrót.
Ładowanie indukcyjne to najnowsza technologia, która z sukcesem coraz częściej zastępuje tradycyjne rozwiązania.
Bezprzewodowy proces ładowania telefonu jest bardzo prosty. Poprzez płytkę indukcyjną, która zamontowana jest w specjalnej macie przepływa prąd, generując tym samym pole elektromagnetyczne. To z kolei wyzwala napięcia w płytce zamontowanej w telefonie, wytwarzając energię niezbędną do uzupełnienia rozładowanej baterii – tłumaczy Bartłomiej Ślusarczyk.
Akcja na warszawskim lotnisku im. F Chopina to część kampanii PGE Polskiej Grupy Energetycznej pod hasłem „Zapewniamy energię”. Rocznie lotnisko im. F. Chopina w Warszawie obsługuje około 10,5 mln pasażerów.
PGE Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE – największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowej. Spółka obsługuje ponad pięć milionów odbiorców energii elektrycznej – firm, instytucji i gospodarstw domowych. Podstawowym celem strategii marketingowej PGE Obrót SA jest stałe doskonalenie standardów obsługi klienta, poprzez wdrażanie nowoczesnych rozwiązań i stałą poprawę jakości świadczonych usług oraz dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb klientów i wymogów rynku. Spółka dąży do rozszerzenia oferty świadczonych usług w oparciu o produkty PGE.