icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

Pesa: Darty dla PKP Intercity pomyślnie wypadają na testach. Podłoga się nie zapada

PKP Intercity zamówił u bydgoskiego producenta PESA 20 pojazdów w wersji ośmioczłonowej, mających obsługiwać połączenia dalekobieżne. W czasie niedawnych testów na torze w Żmigrodzie wagony te zostały poddane badaniom na zgodność z najnowszymi, rygorystycznymi przepisami TSI LOK&PAS. 

W połowie września pisaliśmy, o tym, że w jednym ze składów testowanych dla PKP Intercity doszło do uszkodzenia podłogi. Dziś wiemy już więcej na temat zaistniałej usterki – w pociągach odkształciła się wykładzina. Jak podkreśla w rozmowie z reporterem BiznesAlert.pl Jerzy Berg – Szef Marketingu Krajowego Rynku Klientów Kluczowych i zarazem kierownik projektu Dart – problem wynikał ze złej technologii wykonania wykładziny w pojazdach.

– Zastosowana technologia i zarazem rodzaj nawierzchni został zmieniony i aktualnie nie ma już kłopotu z tym elementem. Dobrze, że sytuacja wynikła w fazie testów naszego pociągu, przed przekazaniem produktu do kluczowego klienta, jakim jest PKP Intercity – ocenił. To odpowiedź na informacje, że podłoga Darta załamała się podczas testów.

PKP Intercity zamówił u bydgoskiego producenta PESA 20 pojazdów w wersji ośmioczłonowej, mających obsługiwać połączenia dalekobieżne. W czasie niedawnych testów na torze w Żmigrodzie wagony te zostały poddane badaniom na zgodność z najnowszymi, rygorystycznymi przepisami TSI LOK&PAS. 

W połowie września pisaliśmy, o tym, że w jednym ze składów testowanych dla PKP Intercity doszło do uszkodzenia podłogi. Dziś wiemy już więcej na temat zaistniałej usterki – w pociągach odkształciła się wykładzina. Jak podkreśla w rozmowie z reporterem BiznesAlert.pl Jerzy Berg – Szef Marketingu Krajowego Rynku Klientów Kluczowych i zarazem kierownik projektu Dart – problem wynikał ze złej technologii wykonania wykładziny w pojazdach.

– Zastosowana technologia i zarazem rodzaj nawierzchni został zmieniony i aktualnie nie ma już kłopotu z tym elementem. Dobrze, że sytuacja wynikła w fazie testów naszego pociągu, przed przekazaniem produktu do kluczowego klienta, jakim jest PKP Intercity – ocenił. To odpowiedź na informacje, że podłoga Darta załamała się podczas testów.

Najnowsze artykuły