AlertWszystko

PGNiG przygotowuje się do walki o klienta

(PGNiG)

Jak poinformował PGNiG w swoim komunikacie prasowym w spółce PGNiG Obrót Detaliczny został utworzony departament marketing. Powstał on w maju br. i zastąpił funkcjonujące do tego czasu biuro komunikacji i sponsoringu oraz biuro marketingu. Jego szefem został Maciej Szalaty.

Nowa struktura jest konsekwencją zmian w spółce, która od 2014 r. działa na zliberalizowanym rynku sprzedaży gazu. Zadaniem departamentu jest aktywne wsparcie biznesu. W jego ramach do działania powołane zostały działy: marketingu operacyjnego, marketingu marki i promocji, marketingu regionalnego oraz dział PR i CSR.

Maciej Szalaty od 2010 związany był z grupą Carlsberg. Odpowiedzialny za biznes marek m.in. Carlsberg, Kasztelan, pełnił rolę marketing managera. Wcześniej pracował w firmie Mars, gdzie przeszedł drogę od przedstawiciela handlowego do senior brand managera. Jest absolwentem prawa UMK w Toruniu i Executive MBA na Dominican University.


Powiązane artykuły

Hejt wymierzony w Najprzedszkole

We Wrocławiu matka czteroletniego chłopca, zorganizowała internetową nagonkę na prywatne przedszkole. Gdy dyrekcja rozwiązała z nią umowę, media rozpisały się...
TOP Tygodnia. Grafika: Freepik/BiznesAlert.pl

TOP Tygodnia BiznesAlert.pl. Zobacz najpopularniejsze teksty mijającego tygodnia

Polecamy Państwu zestawienie najbardziej popularnych komentarzy i opinii mijającego tygodnia (1.03-07.03.2025 roku).
Zbigniew Lewicki

Profesor Zbigniew Lewicki: Trump konsekwentnie realizuje swój plan

Zełenski obronił własne ego kosztem swojego kraju. To jedyne wytłumaczenie tego, co wydarzyło się w Gabinecie Owalnym. Moim zdaniem historia...

Udostępnij:

Facebook X X X