icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

Agnieszka Plencler nowym Dyrektorem Marketingu LOT-u

Agnieszka Plencler została Dyrektorem Marketingu PLL LOT. Jej zadaniem będzie przygotowanie i wdrożenie nowej strategii marketingowej, po tym jak LOT ogłosił założenia strategiczne i plany rozwoju na lata 2016-2020.

Agnieszka Plencler karierę zawodową zaczynała od projektów marketingowych pracując w firmach badawczych zajmujących się pomiarami biometrycznymi, ilościowymi oraz jakościowymi. Realizowała projekty z branży FMCG, finansowej i farmaceutycznej. Następnie dołączyła do PKP S.A, gdzie jako Dyrektor Projektu była odpowiedzialna za stworzenie strategii badań w Spółkach Grupy PKP. Później odpowiadała za stworzenie i wdrożenie strategii marki, produktu oraz zmianę wizerunku pełniąc funkcję Dyrektor Marketingu PKP Intercity. Na stanowisku Dyrektora Marketingu LOT-u zastąpiła Martę Glinkę.

LOT niedawno ogłosił założenia strategiczne i plany intensywnego rozwoju na kolejne pięć lat. W 2020 roku spółka zamierza być dwa razy większa niż obecnie. Już w przyszłym roku LOT otworzy kilkanaście nowych połączeń w tym trasy dalekiego zasięgu – Tokio, Bangkok i Seul.

Przed Agnieszką Plencler stoi, więc ambitne wyzwanie przygotowania oraz wdrożenie nowej, spójnej strategii marketingowej, której celem będzie odświeżenie wizerunku i jeszcze większe umiędzynarodowienie marki. LOT jako już najbardziej międzynarodowa polska marka, stawia na umacnianie swojego wizerunku na obecnych jak i przyszłych rynkach. Prócz kampanii promujących nowe połączenia w planach marketingowych jest koncentracja na silnym rozwoju działań w mediach społecznościowych.

Agnieszka Plencler jest z wykształcenia psychologiem (UMCS Lublin). Posiada bogate doświadczenie w obszarze badań marketingowych i budowania strategii, analizuje m.in. procesy podejmowania decyzji i zachowania konsumenckie.

Źródło: PLL LOT

Agnieszka Plencler została Dyrektorem Marketingu PLL LOT. Jej zadaniem będzie przygotowanie i wdrożenie nowej strategii marketingowej, po tym jak LOT ogłosił założenia strategiczne i plany rozwoju na lata 2016-2020.

Agnieszka Plencler karierę zawodową zaczynała od projektów marketingowych pracując w firmach badawczych zajmujących się pomiarami biometrycznymi, ilościowymi oraz jakościowymi. Realizowała projekty z branży FMCG, finansowej i farmaceutycznej. Następnie dołączyła do PKP S.A, gdzie jako Dyrektor Projektu była odpowiedzialna za stworzenie strategii badań w Spółkach Grupy PKP. Później odpowiadała za stworzenie i wdrożenie strategii marki, produktu oraz zmianę wizerunku pełniąc funkcję Dyrektor Marketingu PKP Intercity. Na stanowisku Dyrektora Marketingu LOT-u zastąpiła Martę Glinkę.

LOT niedawno ogłosił założenia strategiczne i plany intensywnego rozwoju na kolejne pięć lat. W 2020 roku spółka zamierza być dwa razy większa niż obecnie. Już w przyszłym roku LOT otworzy kilkanaście nowych połączeń w tym trasy dalekiego zasięgu – Tokio, Bangkok i Seul.

Przed Agnieszką Plencler stoi, więc ambitne wyzwanie przygotowania oraz wdrożenie nowej, spójnej strategii marketingowej, której celem będzie odświeżenie wizerunku i jeszcze większe umiędzynarodowienie marki. LOT jako już najbardziej międzynarodowa polska marka, stawia na umacnianie swojego wizerunku na obecnych jak i przyszłych rynkach. Prócz kampanii promujących nowe połączenia w planach marketingowych jest koncentracja na silnym rozwoju działań w mediach społecznościowych.

Agnieszka Plencler jest z wykształcenia psychologiem (UMCS Lublin). Posiada bogate doświadczenie w obszarze badań marketingowych i budowania strategii, analizuje m.in. procesy podejmowania decyzji i zachowania konsumenckie.

Źródło: PLL LOT

Najnowsze artykuły