icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

Bończa Tomaszewski o OST 112: Korzyści możemy liczyć w dziesiątkach mln zł (WIDEO)

Następuje odejście od modelu rozproszonego, w którym każdy system informatyczny ma osobną sieć teleinformatyczną. Zamiast tego powstaje jedna, uniwersalna sieć – powiedział w rozmowie z BiznesAlert.pl Nikodem Bończa Tomaszewski, prezes spółki Exatel, która właśnie podpisała kontrakt na dalsze operowanie Ogólnopolską Siecią Teleinformatyczną (OST 112), która stanowi teleinformatyczny kręgosłup państwa.

Exatel bierze udział w CYBERSEC 2017, największej w Polsce konferencji poświęconej cyberbezpieczeństwu. – We wrześniu tego roku Exatel podpisał umowę, która otwiera drugi etap operowania i utrzymania przez nas sieci OST 112. Obecnie obejmuje ona numer alarmowy 112, System Rejestrów Państwowych, Centralna Ewidencja Pojazdów i Kierowców (CEPiK), system powiadamiania jednostek straży pożarnej czy policji, a także system paszportowy czy system emerytalno-rentowy MSW – powiedział naszemu portalowi Bończa Tomaszewski o wartej prawie 200 mln zł umowie.

https://www.facebook.com/BiznesAlert/videos/2105380029488081/

Uniwersalna sieć dla administracji

Jak wyjaśnia, dzięki funkcjonowaniu wspólnej sieci państwo może sporo zaoszczędzić. – Korzyści są oczywiste – oszczędności finansowe. Wynikają z tego, że odchodzi się od modelu rozproszonego, w którym każdy system informatyczny miał osobną sieć teleinformatyczną. Zamiast tego powstaje jedna, uniwersalna sieć. Korzyści ekonomiczne możemy liczyć w dziesiątkach milionów złotych – powiedział w rozmowie z BiznesAlert.pl.

Prezes Exatela podkreślił, że zarządzana przez niego spółka cieszy się zaufaniem kontrahentów. – W tej chwili oferujemy pełen pakiet usług, zarówno telekomunikacyjnych, jak i cyberbezpieczeństwa. Są to usługi najwyższej jakości. Ponieważ działamy tylko w modelu business to business, nasza infrastruktura nie jest trapiona problemami, z którymi zmaga się konkurencja. Chodzi np. o przeciążenia na sieci. Jednocześnie możemy podchodzić do naszych klientów bardzo indywidualnie i dostosować się do ich czasami bardzo specyficznych potrzeb – przekonywał.

Następuje odejście od modelu rozproszonego, w którym każdy system informatyczny ma osobną sieć teleinformatyczną. Zamiast tego powstaje jedna, uniwersalna sieć – powiedział w rozmowie z BiznesAlert.pl Nikodem Bończa Tomaszewski, prezes spółki Exatel, która właśnie podpisała kontrakt na dalsze operowanie Ogólnopolską Siecią Teleinformatyczną (OST 112), która stanowi teleinformatyczny kręgosłup państwa.

Exatel bierze udział w CYBERSEC 2017, największej w Polsce konferencji poświęconej cyberbezpieczeństwu. – We wrześniu tego roku Exatel podpisał umowę, która otwiera drugi etap operowania i utrzymania przez nas sieci OST 112. Obecnie obejmuje ona numer alarmowy 112, System Rejestrów Państwowych, Centralna Ewidencja Pojazdów i Kierowców (CEPiK), system powiadamiania jednostek straży pożarnej czy policji, a także system paszportowy czy system emerytalno-rentowy MSW – powiedział naszemu portalowi Bończa Tomaszewski o wartej prawie 200 mln zł umowie.

https://www.facebook.com/BiznesAlert/videos/2105380029488081/

Uniwersalna sieć dla administracji

Jak wyjaśnia, dzięki funkcjonowaniu wspólnej sieci państwo może sporo zaoszczędzić. – Korzyści są oczywiste – oszczędności finansowe. Wynikają z tego, że odchodzi się od modelu rozproszonego, w którym każdy system informatyczny miał osobną sieć teleinformatyczną. Zamiast tego powstaje jedna, uniwersalna sieć. Korzyści ekonomiczne możemy liczyć w dziesiątkach milionów złotych – powiedział w rozmowie z BiznesAlert.pl.

Prezes Exatela podkreślił, że zarządzana przez niego spółka cieszy się zaufaniem kontrahentów. – W tej chwili oferujemy pełen pakiet usług, zarówno telekomunikacyjnych, jak i cyberbezpieczeństwa. Są to usługi najwyższej jakości. Ponieważ działamy tylko w modelu business to business, nasza infrastruktura nie jest trapiona problemami, z którymi zmaga się konkurencja. Chodzi np. o przeciążenia na sieci. Jednocześnie możemy podchodzić do naszych klientów bardzo indywidualnie i dostosować się do ich czasami bardzo specyficznych potrzeb – przekonywał.

Najnowsze artykuły