icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

Coraz więcej klientów PKP Intercity

PKP Intercity ma coraz więcej klientów. We wrześniu br. z usług przewoźnika skorzystało ponad 2,5 mln pasażerów, co stanowi wzrost na poziomie 30% rok do roku. Porównując dane z ubiegłych lat, spółka wróciła do poziomu przewozów z 2012 r.

Chociaż sezon wakacyjnych wyjazdów już minął, wciąż widzimy duże zainteresowanie naszymi usługami. Przed nami ostatnie miesiące bieżącego roku, który planujemy zamknąć wynikiem na poziomie ponad 30 milionów przewiezionych klientów – mówi Jacek Leonkiewicz, prezes PKP Intercity. Liczymy również, że nowa kampania reklamowa zachęci kolejne osoby planujące podróż do wyboru naszych pociągów – dodaje.
PKP Intercity

Źródło: PKP Intercity

PKP Intercity ma coraz więcej klientów. We wrześniu br. z usług przewoźnika skorzystało ponad 2,5 mln pasażerów, co stanowi wzrost na poziomie 30% rok do roku. Porównując dane z ubiegłych lat, spółka wróciła do poziomu przewozów z 2012 r.

Chociaż sezon wakacyjnych wyjazdów już minął, wciąż widzimy duże zainteresowanie naszymi usługami. Przed nami ostatnie miesiące bieżącego roku, który planujemy zamknąć wynikiem na poziomie ponad 30 milionów przewiezionych klientów – mówi Jacek Leonkiewicz, prezes PKP Intercity. Liczymy również, że nowa kampania reklamowa zachęci kolejne osoby planujące podróż do wyboru naszych pociągów – dodaje.
PKP Intercity

Źródło: PKP Intercity

Najnowsze artykuły