EDF dla małych i średnich przedsiębiorstw

4 września 2015, 10:00 Energetyka

EDF przygotował specjalną ofertę dla nowych klientów biznesowych – energię elektryczną za pół ceny przez pierwsze 6 miesięcy umowy. Ta wyjątkowa oferta na polskim rynku jest skierowania szczególnie do małych firm.

Specjalna oferta sprzedaży energii od EDF wchodzi na rynek z początkiem września wraz z ogólnopolską kampanią wizerunkową. Głównym celem kampanii jest zwiększenie świadomość marki EDF w Polsce oraz zwiększenie sprzedaży w sektorze MŚP. Oferta EDF jest kierowana w szczególności do małych firm zużywających do 10MWh energii elektrycznej rocznie.

Oferta EDF to:

  • Atrakcyjne ceny w czasie trwania umowy – oszczędności nawet do 25%, w porównaniu z dotychczasowym sprzedawcą,
  • DODATKOWE 50% zniżki dla klientów, przez pierwsze sześć miesięcy trwania umowy
  • Prosty proces zmiany dostawcy oraz znakomita obsługa ze strony EDF.

EDF może zapewnić swoim klientom niską cenę energii elektrycznej dzięki należącym do Grupy zakładom wytwórczym (elektrownia i elektrociepłownie).

– „Naszą ambicją jest, aby pokazać klientom, że dokonując niewielkiej zmiany, jaką jest przejście do EDF, odczują oni dużą różnicę w zakresie niższych cen, lepszej obsługi i większego wyboru” – powiedział Matthew Nunn, dyrektor ds. małych i średnich przedsiębiorstw w EDF Polska.

EDF rozpoczął sprzedaż energii do małych i średnich przedsiębiorstw w marcu 2015 r. Do tej pory podpisano umowy dla ponad 2000 punktów poboru energii, o łącznej zakontraktowanej mocy około 180 GWh. Dużym zainteresowaniem cieszą się również usługi energetyczne, a w szczególności rozwiązania fotowoltaiczne.

Źródło: EDF Polska