Alert

Huawei nie składa broni w Polsce

fot. Flickr

Krytyka Huawei na Zachodzie spowodowała, że spółka podejmuje działania wizerunkowe, m.in. w Polsce.

Za wizerunek Huawei Consumer Business Group będzie odpowiadać spółka Cohn&Wolfe. Będzie miała za zadanie wsparcie marki Huawei przy budowie strategii komunikacji, relacji z mediami oraz działań z obszaru korporacyjnej odpowiedzialności społecznej.

Huawei znalazł się w ogniu krytyki, kiedy część zachodnich służb zarekomendowała firmom unikanie kontraktów z chińskim dostawcą rozwiązań wysokich technologii. Okazało się, że istnieje ryzyko kradzieży własności intelektualnej i szpiegostwa gospodarczego Państwa Środka. Z tego względu część państw nie skorzystała z oferty Huawei na obsługę sieci 5G. Polska otrzymała podobną, ale na razie z niej nie skorzystała.

Wojciech Jakóbik

Jakóbik: Chiny szpiegują Zachód. Teraz Polska?


Powiązane artykuły

Zgrzyt przy unijnych konsultacjach akcyzowych

Blisko 19 tysięcy osób wzięło udział w konsultacjach dot. dyrektywy tytoniowej. To blisko dziewięć razy więcej niż średnia. Najwięcej, blisko pięć tysięcy...

Legislacyjny Frankenstein

Na warszawskich salonach ktoś uznał, że polska gospodarka jest zbyt silna, a prawo zbyt logiczne — i tak powstał projekt...

Rolnicy na skraju wytrzymałości

Projekt UD213 (nowelizacja tzw. ustawy tytoniowej), który będzie procedowany 20 listopada na Stałym Komitecie Rady Ministrów, wzbudza poważne obawy środowiska...

Udostępnij:

Facebook X X X