icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

Wzmocniona oferta business banking. Nadchodzi VeloLeasing

Oferta VeloLeasingu jest dedykowana głównie małym i średnim przedsiębiorstwom, które potrzebują elastycznych, szybkich i prostych rozwiązań finansowych. VeloLeasing S.A., jako nowy członek Grupy Kapitałowej VeloBanku, wspiera realizację strategii skoncentrowanej na wspieraniu rozwoju biznesu.

Leasing to jedna z najpopularniejszych form finansowania wśród przedsiębiorców. W VeloBanku odgrywa kluczową rolę w segmencie business banking. VeloLeasing stanowi rozszerzenie oferty skierowanej do sektora MŚP – zarówno dla firm stawiających pierwsze kroki na rynku, jak i dla doświadczonych przedsiębiorstw poszukujących innowacyjnych rozwiązań finansowych.

W ostatnich miesiącach VeloBank wprowadził odświeżoną ofertę kredytu stokowego dla dealerów samochodowych oraz promocję kredytu samochodowego „Jesień”. Oferta ta obejmuje finansowanie nowych i używanych pojazdów, w tym samochodów osobowych, ciężarowych, autobusów, motocykli, quadów, a także nowych motorowerów i skuterów.

– Zdajemy sobie sprawę, jak ważne dla rozwoju gospodarki jest finansowanie przedsiębiorców. Leasing to obecnie najbardziej poszukiwany produkt w segmencie business banking i my na tę potrzebę odpowiadamy. Według raportu Związku Polskiego Leasingu i EY-Parthenon polski rynek leasingu jest na drodze stałego wzrostu i z wynikiem 11 procent rocznie jest najszybciej rozwijającym się w całej Unii Europejskiej. Startujemy z zastaną bazą klientów, którą w ciągu trzech lat planujemy zwiększyć pięciokrotnie. Plan ambitny, ale w naszym zasięgu. Nasza oferta już jest różnorodna, a będzie coraz bardziej kompleksowa. Równolegle wychodzimy z produktami dla dealerów samochodowych, rozwijając tzw. kredyty stokowe, dbając tym samym o obie strony transakcji. Pierwsze zmiany pokażemy po Nowym Roku – powiedział Adam Marciniak, prezes zarządu VeloBanku.

Pod koniec ubiegłego roku łączna wartość środków trwałych sfinansowanych leasingiem w Polsce osiągnęła niemal 200 miliardów złotych, przewyższając wartość finansowania kredytem inwestycyjnym, która wyniosła niecałe 170 miliardów złotych. Firmy leasingowe i wynajmu odpowiadają już za rejestrację ponad połowy nowych pojazdów. W skali Unii Europejskiej polski sektor leasingowy zajmuje czołową pozycję, ustępując jedynie Niemcom, Francji, Włochom i Szwecji. Wyprzedza natomiast takie kraje jak Hiszpania czy Holandia, a jego wartość jest aż pięciokrotnie większa od sektora leasingowego w Czechach.

– Dzisiaj już ponad milion użytkowników aut korzysta z leasingu, a dwie trzecie osób wybiera go jako swoją podstawową formę finansowania. Niemal połowa samochodów flotowych (49 procent) objęta jest leasingiem. Niewiele mniej maszyn budowlanych, urządzeń przemysłowych (28 procent) czy ciężarówek (22 procent). Wraz z rozwojem automatyzacji polskiej gospodarki i rosnącymi inwestycjami przedsiębiorstw, będzie rosło zapotrzebowanie na leasing. Spodziewamy się, że w przyszłym roku inwestycje z dofinansowaniem środków europejskich istotnie wpłyną na koniunkturę w Polsce, a tym samym na wartość wskaźnika PKB do przynajmniej 3,5 procent r/r. Oznacza to, że firmy będą szukać kapitału na rynku, w tym prostych i szybkich form finansowania do realizacji swoich celów biznesowych – powiedział Piotr Arak, główny ekonomista VeloBanku

Biznes Alert / Velo Bank

Mój Elektryk wyczerpał środki. Nabór wniosków o leasing został wstrzymany

Oferta VeloLeasingu jest dedykowana głównie małym i średnim przedsiębiorstwom, które potrzebują elastycznych, szybkich i prostych rozwiązań finansowych. VeloLeasing S.A., jako nowy członek Grupy Kapitałowej VeloBanku, wspiera realizację strategii skoncentrowanej na wspieraniu rozwoju biznesu.

Leasing to jedna z najpopularniejszych form finansowania wśród przedsiębiorców. W VeloBanku odgrywa kluczową rolę w segmencie business banking. VeloLeasing stanowi rozszerzenie oferty skierowanej do sektora MŚP – zarówno dla firm stawiających pierwsze kroki na rynku, jak i dla doświadczonych przedsiębiorstw poszukujących innowacyjnych rozwiązań finansowych.

W ostatnich miesiącach VeloBank wprowadził odświeżoną ofertę kredytu stokowego dla dealerów samochodowych oraz promocję kredytu samochodowego „Jesień”. Oferta ta obejmuje finansowanie nowych i używanych pojazdów, w tym samochodów osobowych, ciężarowych, autobusów, motocykli, quadów, a także nowych motorowerów i skuterów.

– Zdajemy sobie sprawę, jak ważne dla rozwoju gospodarki jest finansowanie przedsiębiorców. Leasing to obecnie najbardziej poszukiwany produkt w segmencie business banking i my na tę potrzebę odpowiadamy. Według raportu Związku Polskiego Leasingu i EY-Parthenon polski rynek leasingu jest na drodze stałego wzrostu i z wynikiem 11 procent rocznie jest najszybciej rozwijającym się w całej Unii Europejskiej. Startujemy z zastaną bazą klientów, którą w ciągu trzech lat planujemy zwiększyć pięciokrotnie. Plan ambitny, ale w naszym zasięgu. Nasza oferta już jest różnorodna, a będzie coraz bardziej kompleksowa. Równolegle wychodzimy z produktami dla dealerów samochodowych, rozwijając tzw. kredyty stokowe, dbając tym samym o obie strony transakcji. Pierwsze zmiany pokażemy po Nowym Roku – powiedział Adam Marciniak, prezes zarządu VeloBanku.

Pod koniec ubiegłego roku łączna wartość środków trwałych sfinansowanych leasingiem w Polsce osiągnęła niemal 200 miliardów złotych, przewyższając wartość finansowania kredytem inwestycyjnym, która wyniosła niecałe 170 miliardów złotych. Firmy leasingowe i wynajmu odpowiadają już za rejestrację ponad połowy nowych pojazdów. W skali Unii Europejskiej polski sektor leasingowy zajmuje czołową pozycję, ustępując jedynie Niemcom, Francji, Włochom i Szwecji. Wyprzedza natomiast takie kraje jak Hiszpania czy Holandia, a jego wartość jest aż pięciokrotnie większa od sektora leasingowego w Czechach.

– Dzisiaj już ponad milion użytkowników aut korzysta z leasingu, a dwie trzecie osób wybiera go jako swoją podstawową formę finansowania. Niemal połowa samochodów flotowych (49 procent) objęta jest leasingiem. Niewiele mniej maszyn budowlanych, urządzeń przemysłowych (28 procent) czy ciężarówek (22 procent). Wraz z rozwojem automatyzacji polskiej gospodarki i rosnącymi inwestycjami przedsiębiorstw, będzie rosło zapotrzebowanie na leasing. Spodziewamy się, że w przyszłym roku inwestycje z dofinansowaniem środków europejskich istotnie wpłyną na koniunkturę w Polsce, a tym samym na wartość wskaźnika PKB do przynajmniej 3,5 procent r/r. Oznacza to, że firmy będą szukać kapitału na rynku, w tym prostych i szybkich form finansowania do realizacji swoich celów biznesowych – powiedział Piotr Arak, główny ekonomista VeloBanku

Biznes Alert / Velo Bank

Mój Elektryk wyczerpał środki. Nabór wniosków o leasing został wstrzymany

Najnowsze artykuły