icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

LOT: Bilety z Tokio do Warszawy od dzisiaj dostępne także na rynku japońskim

Najwygodniejsze i najbardziej efektywne połączenie LOT-u z Tokio do Europy od dziś jest także dostępne dla klientów z Japonii. Choć bilety na to połączenie można kupować na wszystkich pozostałych rynkach już od czerwca, do otwarcia sprzedaży w Japonii potrzebna była oficjalna zgoda Japońskiego Urzędu Lotnictwa Cywilnego. Od teraz więc również klienci z Kraju Kwitnącej Wiśni mogą skorzystać nie tylko z bezpośrednich rejsów do Warszawy, ale z całej siatki LOT-u.

Pierwszy rejs do stolicy Japonii wystartuje 13 stycznia, a powrotny rejs z Tokio do Warszawy 14 stycznia. Dla klientów z Japonii to najszybsze i najwygodniejsze połączenie nie tylko do Polski, ale także do innych krajów Nowej Europy. Rejs w jedną stronę potrwa około 10 godzin. Wszystkie połączenia wykonywane będą najnowocześniejszymi samolotami świata – Boeingami 787 Dreamliner w konfiguracji trzech klas podróży – LOT Business Class, LOT Premium Economy i LOT Economy. Wyloty do Tokio będą się odbywały w środy, piątki i niedziele, natomiast rejsy powrotne do Warszawy będą startowały z lotniska Narita w czwartki, niedziele i poniedziałki według następującego rozkładu:

WAW – NRT LO 079 15:00 – 09:20+1
NRT – WAW LO 080 11:05 – 14:40

LOT spodziewa się dużego zainteresowania nowym połączeniem ze strony klientów z Japonii. Specjalnie z myślą o nich wprowadzi między innymi japońskie dania do menu, natomiast w systemie rozrywki pokładowej znajdą się japońskie filmy, seriale i muzyka. Cały system rozrywki pokładowej będzie dostępny w japońskiej wersji językowej. Na pokładzie zawsze będzie znajdowała się osoba z personelu pokładowego mówiąca po japońsku.

Rozkład rejsów pozwoli na krótkie i wygodne rejsy z jedną przesiadką w Warszawie z Tokio do Londynu, Rygi, Pragi, Budapesztu, Genewy, Kopenhagi, Frankfurtu czy Paryża.

„Już od początku 2016 roku nasze połączenie będzie najlepszą alternatywą dla wszystkich podróżujących między Japonią a Europą. Jestem przekonany, że nasz Dreamliner wyposażony w trzy klasy podróży, najlepszy serwis i dogodny rozkład oraz siatka połączeń szybko zdobędą uznanie szczególnie japońskich pasażerów. Hub LOT-u w Warszawie jest doskonałą alternatywą dla zatłoczonych dużych portów w Europie Zachodniej. A my do tego jesteśmy w stanie zagwarantować o wiele krótszy czas przesiadki” – mówi Marcin Celejewski, p.o. Prezes Zarządu LOT-u. – „Bez najmniejszych wątpliwości Tokio jest dziś jednym z najważniejszych azjatyckich ośrodków biznesowych, a jednocześnie ważnym kierunkiem turystycznym. Relacje biznesowe między Polską a Japonią stale się rozwijają“ – dodaje.

Rocznie z Polski do Japonii podróżuje około 23 tysięcy osób, z całego regionu Europy Środkowo-Wschodniej 136 tysięcy. Co roku z Japonii do Polski przylatuje natomiast aż 41 tysięcy osób, a do Europy Środkowo-Wschodniej 245 tysięcy. Prognozy mówią o co najmniej 2 procentowym wzroście rok do roku, w kolejnych latach.

Wśród przyszłych pasażerów LOT znajdą się zarówno turyści, jak i duża liczba biznesmenów. W Polsce funkcjonuje około 300 japońskich firm, z czego 80 ma nad Wisłą swoje linie produkcyjne. Znacząca jest też wartość wymiany handlowej. Tylko w ubiegłym roku z Polski do Japonii wyeksportowano towary o wartości 770 mln euro, z Japonii do Polski ponad 1,2 mld euro.

Jednym z największych atutów połączenia LOT-u do Tokio będzie maksymalnie krótki czas podróży nie tylko z Polski, ale także z innych krajów tak zwanej Nowej Europy. Przesiadki w Warszawie będą o wiele bardziej komfortowe niż te oferowane przez większe  huby.

Połączenie do Tokio będzie drugą po Pekinie trasą azjatycką w regularnej siatce LOT-u. Pokazuje ono m.in., że LOT przestał być przewoźnikiem etnicznym, a stał się linią pierwszego wyboru także dla klientów azjatyckich, w tym dla ludzi biznesu, którzy doceniają jakość produktu i standard obsługi na pokładzie LOT-owskich Dreamlinerów, za które odpowiada specjalnie przeszkolony i starannie wybrany, dedykowany personel Elite Fleet.

Tokio jest pierwszym dalekim kierunkiem, jaki LOT otworzy tuż po formalnym zakończeniu procesu restrukturyzacji. W 2016 roku przewoźnik uruchomi kolejne rejsy do Azji, tj. do Seulu i Bangkoku.

Bilety na połączenie między Warszawą a Tokio są już w sprzedaży we wszystkich kanałach, między innymi w biurach LOT Travel, u agentów oraz na stronie lot.com, także w wersji mobilnej.

Najwygodniejsze i najbardziej efektywne połączenie LOT-u z Tokio do Europy od dziś jest także dostępne dla klientów z Japonii. Choć bilety na to połączenie można kupować na wszystkich pozostałych rynkach już od czerwca, do otwarcia sprzedaży w Japonii potrzebna była oficjalna zgoda Japońskiego Urzędu Lotnictwa Cywilnego. Od teraz więc również klienci z Kraju Kwitnącej Wiśni mogą skorzystać nie tylko z bezpośrednich rejsów do Warszawy, ale z całej siatki LOT-u.

Pierwszy rejs do stolicy Japonii wystartuje 13 stycznia, a powrotny rejs z Tokio do Warszawy 14 stycznia. Dla klientów z Japonii to najszybsze i najwygodniejsze połączenie nie tylko do Polski, ale także do innych krajów Nowej Europy. Rejs w jedną stronę potrwa około 10 godzin. Wszystkie połączenia wykonywane będą najnowocześniejszymi samolotami świata – Boeingami 787 Dreamliner w konfiguracji trzech klas podróży – LOT Business Class, LOT Premium Economy i LOT Economy. Wyloty do Tokio będą się odbywały w środy, piątki i niedziele, natomiast rejsy powrotne do Warszawy będą startowały z lotniska Narita w czwartki, niedziele i poniedziałki według następującego rozkładu:

WAW – NRT LO 079 15:00 – 09:20+1
NRT – WAW LO 080 11:05 – 14:40

LOT spodziewa się dużego zainteresowania nowym połączeniem ze strony klientów z Japonii. Specjalnie z myślą o nich wprowadzi między innymi japońskie dania do menu, natomiast w systemie rozrywki pokładowej znajdą się japońskie filmy, seriale i muzyka. Cały system rozrywki pokładowej będzie dostępny w japońskiej wersji językowej. Na pokładzie zawsze będzie znajdowała się osoba z personelu pokładowego mówiąca po japońsku.

Rozkład rejsów pozwoli na krótkie i wygodne rejsy z jedną przesiadką w Warszawie z Tokio do Londynu, Rygi, Pragi, Budapesztu, Genewy, Kopenhagi, Frankfurtu czy Paryża.

„Już od początku 2016 roku nasze połączenie będzie najlepszą alternatywą dla wszystkich podróżujących między Japonią a Europą. Jestem przekonany, że nasz Dreamliner wyposażony w trzy klasy podróży, najlepszy serwis i dogodny rozkład oraz siatka połączeń szybko zdobędą uznanie szczególnie japońskich pasażerów. Hub LOT-u w Warszawie jest doskonałą alternatywą dla zatłoczonych dużych portów w Europie Zachodniej. A my do tego jesteśmy w stanie zagwarantować o wiele krótszy czas przesiadki” – mówi Marcin Celejewski, p.o. Prezes Zarządu LOT-u. – „Bez najmniejszych wątpliwości Tokio jest dziś jednym z najważniejszych azjatyckich ośrodków biznesowych, a jednocześnie ważnym kierunkiem turystycznym. Relacje biznesowe między Polską a Japonią stale się rozwijają“ – dodaje.

Rocznie z Polski do Japonii podróżuje około 23 tysięcy osób, z całego regionu Europy Środkowo-Wschodniej 136 tysięcy. Co roku z Japonii do Polski przylatuje natomiast aż 41 tysięcy osób, a do Europy Środkowo-Wschodniej 245 tysięcy. Prognozy mówią o co najmniej 2 procentowym wzroście rok do roku, w kolejnych latach.

Wśród przyszłych pasażerów LOT znajdą się zarówno turyści, jak i duża liczba biznesmenów. W Polsce funkcjonuje około 300 japońskich firm, z czego 80 ma nad Wisłą swoje linie produkcyjne. Znacząca jest też wartość wymiany handlowej. Tylko w ubiegłym roku z Polski do Japonii wyeksportowano towary o wartości 770 mln euro, z Japonii do Polski ponad 1,2 mld euro.

Jednym z największych atutów połączenia LOT-u do Tokio będzie maksymalnie krótki czas podróży nie tylko z Polski, ale także z innych krajów tak zwanej Nowej Europy. Przesiadki w Warszawie będą o wiele bardziej komfortowe niż te oferowane przez większe  huby.

Połączenie do Tokio będzie drugą po Pekinie trasą azjatycką w regularnej siatce LOT-u. Pokazuje ono m.in., że LOT przestał być przewoźnikiem etnicznym, a stał się linią pierwszego wyboru także dla klientów azjatyckich, w tym dla ludzi biznesu, którzy doceniają jakość produktu i standard obsługi na pokładzie LOT-owskich Dreamlinerów, za które odpowiada specjalnie przeszkolony i starannie wybrany, dedykowany personel Elite Fleet.

Tokio jest pierwszym dalekim kierunkiem, jaki LOT otworzy tuż po formalnym zakończeniu procesu restrukturyzacji. W 2016 roku przewoźnik uruchomi kolejne rejsy do Azji, tj. do Seulu i Bangkoku.

Bilety na połączenie między Warszawą a Tokio są już w sprzedaży we wszystkich kanałach, między innymi w biurach LOT Travel, u agentów oraz na stronie lot.com, także w wersji mobilnej.

Najnowsze artykuły