InfrastrukturaLotniskaWszystko

LOT i PGP Innowacje wdrażają nowatorską usługę PostinAir

LOT i PGP Innowacje już wkrótce wprowadzą nową usługę z wykorzystaniem samoobsługowych terminali pocztowych PostInAir – pierwszy testowy terminal stanął pod siedzibą LOT. Dzięki automatycznym urządzeniom rozmieszczonym na polskich lotniskach, pasażerowie będą mogli wygodnie nadać przesyłki lotnicze do dowolnego miejsca na terenie całej Polski, a wkrótce także w Unii Europejskiej. Lotniskomaty docelowo pojawiają się na wszystkich lotniskach w Polsce oraz w 100 kluczowych lokalizacjach w największy polskich miastach. Usługa ruszy w ciągu kilku najbliższych tygodni.

Lotniskomaty i możliwość łatwego nadawania przesyłek lotniczych to znaczące ułatwienie nie tylko dla osób chcących jedynie wysłać paczkę czy list. To także udogodnienie dla podróżujących, którzy na przykład zapomnieli o zostawieniu ważnych dokumentów w biurze lub nie przekazali komuś kluczy do mieszkania przed wyjazdem.

„Ten rodzaj usług dodatkowych wprowadzamy, aby ułatwić każdemu klientowi LOT Cargo i pasażerowi LOT-u szersze korzystanie z możliwości szybkości transportu lotniczego. Rozwój przewozów cargo w segmencie oferty dla klientów indywidualnych, dzięki naszym samolotom, staje się niezwykle atrakcyjną propozycją. W ciągu kilku godzin dowolna przesyłka trafi z jednego końca Polski na drugi. Dzięki współpracy z PGP Innowacje, wypracowaliśmy unikatowy na skalę europejską system, który niebawem zostanie uruchomiony. Jesteśmy dumni, że już wkrótce po zakończeniu testów każdy będzie mógł przekonać się o zaletach PostInAir na pokładach samolotów LOT” – mówi Mariusz Kuczek, Dyrektor Biura Cargo i Poczty PLL LOT.

Usługa PostInAir zapewni błyskawiczny czas doręczenia — z Krakowa do Gdańska nawet w 4 godziny — a bezpieczeństwo przesyłek jest zagwarantowane przez stosowanie międzynarodowych standardów lotniczych IATA. Ponadto, cały system i terminale pocztowe będą dostępne dla użytkowników przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Dodatkowo specjalna usługa monitoringu pozwoli na kontrolowanie wszystkich procedur oraz na śledzenie drogi przesyłki przez Internet.

“Dzięki współpracy z PLL LOT będziemy w stanie zaoferować najszybszy sposób transportu przesyłek między samoobsługowymi terminalami PostInAir. Będzie to najbardziej nowatorskie rozwiązanie dostępne dla klientów lotnisk na świecie. Bardzo interesującą i stanowiącą duże udogodnienie dla pasażerów opcją jest możliwość zdeponowania przedmiotów zakwestionowanych przez lotniskową służbę bezpieczeństwa” — powiedział Tomasz Żaba, prezes PGP Innowacje.

Źródło: PLL LOT


Powiązane artykuły

Srebro. Fot. KGHM, foto ilustracja

Polska potęgą srebra. Zachód ma na nie chrapkę

Amerykańska Służba Geologiczna dokonała przeliczenia polskich zasobów srebra, oceniając je jako największe na świecie, pozostawiające daleko w tyle dotychczasowych liderów branży....

Strajk we Francji. Odwołano 40 procent lotów

Na skutek strajku we Francji odwołano około 40 procent paryskich lotów. Dyrektor Ryanair określił je jako niedopuszczalne. Pierwszego dnia, w...

PSG: Tereny dotknięte powodzią otrzymają nowy gazociąg

Spółka poinformowała o otrzymaniu decyzji lokalizacyjnej dotyczącej gazociągu Otmuchów-Paczków (powiat nyski), na terenach, które zostały dotknięte przez zeszłoroczną powódź. Infrastruktura...

Udostępnij:

Facebook X X X