icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

Marciniak: Niemiecki DB Schenker dobrze kojarzy się Polakom

Po pięciu lat funkcjonowania firmy DB Schenker Rail Polska SA na polskim rynku kolejowym, marka DB Schenker jest silnie kojarzona z usługami kolejowych przewozów towarowych. W Polsce na pytanie jakiego znasz operatora logistycznego 90% ankietowanych wymienia spontanicznie markę DB Schenker. Siła marki na poziomie 51 pkt w 100-pkt skali pokazuje, że towarowy transport kolejowy jest produktem mocno kojarzonym z marką DB Schenker. Poza tym respondenci wysoko ocenili atrybuty składające się na rezultat w tym zakresie, takie jak: zaufanie, empatia, rekomendacja czy rozwiązania sieciowe. W modelu empirycznym marka DB Schenker wypada na tle konkurencji najlepiej w obszarze usług dodatkowych. W obszarze usług towarowego transportu kolejowego DB Schenker, zaraz po narodowym przewoźników kolejowym (PKP Cargo), jest firmą pierwszego wyboru – informuje niemiecka firma.

– Uzupełniamy nasze usługi pakietem serwisowym, który odpowiada szerszym potrzebom logistycznym klienta i obejmuje różne usługi związane np. z obsługą bocznic, terminali, usługami przeładunkowymi oraz indywidualnym planowaniem i organizacją transportu – mówi Katarzyna Marciniak dyrektor komunikacji i rozwoju w DB Schenker Rail Polska.

Badanie pozycjonowania marki prowadzone są w kilkuletnich odstępach czasowych i dotyczą wszystkich marek wchodzących w skład koncernu Deutsche Bahn. Każdorazowo przeprowadzone są przez zewnętrzną specjalistyczną firmę badawczą.

Po pięciu lat funkcjonowania firmy DB Schenker Rail Polska SA na polskim rynku kolejowym, marka DB Schenker jest silnie kojarzona z usługami kolejowych przewozów towarowych. W Polsce na pytanie jakiego znasz operatora logistycznego 90% ankietowanych wymienia spontanicznie markę DB Schenker. Siła marki na poziomie 51 pkt w 100-pkt skali pokazuje, że towarowy transport kolejowy jest produktem mocno kojarzonym z marką DB Schenker. Poza tym respondenci wysoko ocenili atrybuty składające się na rezultat w tym zakresie, takie jak: zaufanie, empatia, rekomendacja czy rozwiązania sieciowe. W modelu empirycznym marka DB Schenker wypada na tle konkurencji najlepiej w obszarze usług dodatkowych. W obszarze usług towarowego transportu kolejowego DB Schenker, zaraz po narodowym przewoźników kolejowym (PKP Cargo), jest firmą pierwszego wyboru – informuje niemiecka firma.

– Uzupełniamy nasze usługi pakietem serwisowym, który odpowiada szerszym potrzebom logistycznym klienta i obejmuje różne usługi związane np. z obsługą bocznic, terminali, usługami przeładunkowymi oraz indywidualnym planowaniem i organizacją transportu – mówi Katarzyna Marciniak dyrektor komunikacji i rozwoju w DB Schenker Rail Polska.

Badanie pozycjonowania marki prowadzone są w kilkuletnich odstępach czasowych i dotyczą wszystkich marek wchodzących w skład koncernu Deutsche Bahn. Każdorazowo przeprowadzone są przez zewnętrzną specjalistyczną firmę badawczą.

Najnowsze artykuły