icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

BP naśladuje promocję Orlenu i chce go przebić darmowym hotdogiem

Niedługo po tym jak PKN Orlen ogłosił wakacyjną obniżkę cen dla klientów z kartą VITAY w jego ślad idzie konkurencja z BP. Jednakże ta brytyjska firma zamierza przebić ofertę konkurenta z Polski między innymi z użyciem darmowych hotdogów.

Orlen zaoferował trzy tankowania miesięcznie w lipcu i sierpniu o 30 groszy na litrze taniej dla posiadaczy karty VITAY oraz 40 groszy dla tych, którzy mają oprócz tego Kartę Dużej Rodziny. BP rywalizujące z Orlenem o klientów nie pozostaje dłużne i ogłasza podobną promocję od pierwszego lipca.

– Pod hasłem Tańsze wakacje z bp nasi Klienci mają do wyboru szereg korzyści: rabaty na paliwa (od 10 gr do nawet 30gr), vouchery do kawiarni WBC i do myjni oraz atrakcyjne promocje w sklepie – czytamy w komunikacie BP.

BP sumuje promocje i przedstawia poszczególne z nich:

  • Duży rabat na dowolne paliwo dla wszystkich Klientów (paliwa regularne, premium i LPG)
  • 30 gr/l dla Klientów z zarejestrowaną kartą PAYBACK
  • 10 gr/l dla Klientów z niezarejestrowaną kartą PAYBACK i Klientów tankujących LPG
  • Bon rabatowy 3 zł na zakupy w Wild Bean Cafe i myjni przy zatankowaniu minimum 25 litrów
  • Hot dog kolektor, czyli szósty dowolny hot dog gratis.

Rywalizacja koncernów o klienta może być jeszcze bardziej zażarta wobec zjawiska destrukcji popytu opisywanego w BiznesAlert.pl. Kryzys energetyczny i atak Rosji na Ukrainę sprawiają, że ceny przebijające już 7 zł za litr zwykłej benzyny mogą doprowadzić do trwałego zmniejszenia zużycia paliwa, a co za tym idzie podkopania fundamentów ekonomicznych firm sprzedających je na stacjach.

BP/Wojciech Jakóbik

Jakóbik: Destrukcja popytu, czyli gwóźdź do trumny Putina i szansa na tańsze paliwo (ANALIZA)

Niedługo po tym jak PKN Orlen ogłosił wakacyjną obniżkę cen dla klientów z kartą VITAY w jego ślad idzie konkurencja z BP. Jednakże ta brytyjska firma zamierza przebić ofertę konkurenta z Polski między innymi z użyciem darmowych hotdogów.

Orlen zaoferował trzy tankowania miesięcznie w lipcu i sierpniu o 30 groszy na litrze taniej dla posiadaczy karty VITAY oraz 40 groszy dla tych, którzy mają oprócz tego Kartę Dużej Rodziny. BP rywalizujące z Orlenem o klientów nie pozostaje dłużne i ogłasza podobną promocję od pierwszego lipca.

– Pod hasłem Tańsze wakacje z bp nasi Klienci mają do wyboru szereg korzyści: rabaty na paliwa (od 10 gr do nawet 30gr), vouchery do kawiarni WBC i do myjni oraz atrakcyjne promocje w sklepie – czytamy w komunikacie BP.

BP sumuje promocje i przedstawia poszczególne z nich:

  • Duży rabat na dowolne paliwo dla wszystkich Klientów (paliwa regularne, premium i LPG)
  • 30 gr/l dla Klientów z zarejestrowaną kartą PAYBACK
  • 10 gr/l dla Klientów z niezarejestrowaną kartą PAYBACK i Klientów tankujących LPG
  • Bon rabatowy 3 zł na zakupy w Wild Bean Cafe i myjni przy zatankowaniu minimum 25 litrów
  • Hot dog kolektor, czyli szósty dowolny hot dog gratis.

Rywalizacja koncernów o klienta może być jeszcze bardziej zażarta wobec zjawiska destrukcji popytu opisywanego w BiznesAlert.pl. Kryzys energetyczny i atak Rosji na Ukrainę sprawiają, że ceny przebijające już 7 zł za litr zwykłej benzyny mogą doprowadzić do trwałego zmniejszenia zużycia paliwa, a co za tym idzie podkopania fundamentów ekonomicznych firm sprzedających je na stacjach.

BP/Wojciech Jakóbik

Jakóbik: Destrukcja popytu, czyli gwóźdź do trumny Putina i szansa na tańsze paliwo (ANALIZA)

Najnowsze artykuły