icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

Orlen rusza z letnią kampanią Stop Cafe

„Jedzenie na ORLENie” to hasło wakacyjnej kampanii reklamowej oferty Stop Cafe, dostępnej na stacjach paliw PKN ORLEN. Celem realizowanej akcji jest wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki Stop Cafe i prezentacja szerokiej gamy produktów dostępnych na stacjach w formacie restauracyjnym. Kampania potrwa do końca sierpnia br.

Najnowsza kampania PKN Orlen przedstawia Stop Cafe jako miejsce idealne na przerwę w wakacyjnej podróży na pełnowartościowy posiłek. W ofercie marki dostępne są nie tylko przekąski, takie jak kawa i hot dogi, ale także dania obiadowe, burgery z frytkami, nuggetsy, sałatki i menu specjalnie skomponowane dla dzieci.
– Kierujemy kampanię do trzech grup docelowych: podróżujących rodzin z dziećmi, młodzieży i kobiet. Mają one różne preferencje żywieniowe, a na stacjach ORLEN każdy znajdzie coś dla siebie. To doskonała alternatywa dla restauracji typu fast food. Charakter naszego spotu jest przyjemny i wprowadza w wakacyjny klimat, co dodatkowo wzmacnia wykorzystana muzyka – cover utworu „Przygoda”, którego autorem jest zespół Wiślanie 69  – mówi Jarosław Skorupa, Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu PKN ORLEN.
Oprócz 30- i 15-sekundowych spotów telewizyjnych, w kampanii wykorzystane zostaną również 30-sekundowe spoty radiowe, reklamy internetowe w formie video oraz display, a także outdoor w postaci tablic na trasach tranzytowych z oznaczoną odległością do najbliższych stacji ORLEN. Kampania promowana będzie również w kanałach własnych PKN ORLEN, m.in. na stronie internetowej oraz na profilach w mediach społecznościowych. Projekt od strony kreatywnej przygotowała agencja reklamowa Red8, a media zaplanował dom mediowy Starcom.
PKN Orlen

„Jedzenie na ORLENie” to hasło wakacyjnej kampanii reklamowej oferty Stop Cafe, dostępnej na stacjach paliw PKN ORLEN. Celem realizowanej akcji jest wzmocnienie pozytywnego wizerunku marki Stop Cafe i prezentacja szerokiej gamy produktów dostępnych na stacjach w formacie restauracyjnym. Kampania potrwa do końca sierpnia br.

Najnowsza kampania PKN Orlen przedstawia Stop Cafe jako miejsce idealne na przerwę w wakacyjnej podróży na pełnowartościowy posiłek. W ofercie marki dostępne są nie tylko przekąski, takie jak kawa i hot dogi, ale także dania obiadowe, burgery z frytkami, nuggetsy, sałatki i menu specjalnie skomponowane dla dzieci.
– Kierujemy kampanię do trzech grup docelowych: podróżujących rodzin z dziećmi, młodzieży i kobiet. Mają one różne preferencje żywieniowe, a na stacjach ORLEN każdy znajdzie coś dla siebie. To doskonała alternatywa dla restauracji typu fast food. Charakter naszego spotu jest przyjemny i wprowadza w wakacyjny klimat, co dodatkowo wzmacnia wykorzystana muzyka – cover utworu „Przygoda”, którego autorem jest zespół Wiślanie 69  – mówi Jarosław Skorupa, Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu PKN ORLEN.
Oprócz 30- i 15-sekundowych spotów telewizyjnych, w kampanii wykorzystane zostaną również 30-sekundowe spoty radiowe, reklamy internetowe w formie video oraz display, a także outdoor w postaci tablic na trasach tranzytowych z oznaczoną odległością do najbliższych stacji ORLEN. Kampania promowana będzie również w kanałach własnych PKN ORLEN, m.in. na stronie internetowej oraz na profilach w mediach społecznościowych. Projekt od strony kreatywnej przygotowała agencja reklamowa Red8, a media zaplanował dom mediowy Starcom.
PKN Orlen

Najnowsze artykuły