icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

Paliwo Lotosu teraz także dla nowoczesnych pickupów

Od początku tego roku olej LOTOS Quazar ISZ SAE 10W-40 jest produktem przeznaczonym do zastosowań w nowoczesnych pickupach ISUZU. To efekt kilkunastomiesięcznej pracy ekspertów z obu firm, w następstwie której powstał olej, którego parametry przewyższają wymogi międzynarodowych klasyfikacji i producenta w zakresie gwarancji silnika.

– To niewątpliwy sukces, a współpraca z japońskim producentem silników to nobilitacja. Bo gdzie jak nie tam powstaje większość nowoczesnych rozwiązań, które potem znajdujemy w silnikach innych producentów – podkreśla Jakub Jarosz, wiceprezes zarządu LOTOS Oil.

Isuzu to jeden z najstarszych japońskich producentów samochodów. Pierwsze pojazdy zjechały z taśm montażowych już w 1922 roku. Od ponad 50 lat firma specjalizuje się w produkcji samochodów dostawczych, ciężarowych i autobusów.

Postęp technologiczny sprawia, że silniki samochodów mają coraz większą moc, co umożliwia bardziej dynamiczną i komfortową jazdę. Jednocześnie zwiększa się ich obciążenie. – Dziś silniki potrzebują szczególnego rodzaju oleju, który sprosta podwyższonym wymaganiom. Po raz kolejny udowodniliśmy, że oleje LOTOS można stosować w silnikach najlepszych światowych producentów – dodaje wiceprezes Jarosz.

Obecnie Isuzu wprowadza na polski rynek pick-upy D-Max i samochody ciężarowe, a głównym ich atutem jest niezawodność i gotowość do pracy w każdych warunkach. – Dlatego jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z LOTOS Oil, która doprowadziła do zaoferowania użytkownikom Isuzu D-Max oleju LOTOS Quazar ISZ SAE 10W-40. – podkreśla Jerzy Koziński, country manager Isuzu Automotive Polska. – Jesteśmy przekonani o wysokiej jakości produktu LOTOS Oil i o tym, że spełni on wymagania naszych klientów. Ważny jest też dla nas także fakt, że to produkty polskiej firmy będą mogły być zaoferowane użytkownikom D-Maxów.

Doceniona jakość

Oleje syntetyczne LOTOS Quazar to produkty o wysokiej jakości, potwierdzonej specjalistycznymi testami, chroniące wszystkie ruchome części silnika. Dzięki zastosowanej formule Hi-Tec Protection LOTOS Quazar ISZ SAE 10W-40 zapewnia w samochodach ISUZU pełną i ciągłą ochronę przeciwzużyciową nowoczesnych silników z zapłonem samoczynnym w każdych warunkach eksploatacyjnych. Warto też dodać, że olej ten może być stosowany także w samochodach innych producentów, gdzie rekomendowane jest stosowanie olejów klasy ACEA E6.

Należy też wspomnieć, że LOTOS Oil kolejny raz zostaje partnerem japońskiej firmy. Przez wiele lat gdański producent aktywnie współpracował z koncernem Subaru, również w zakresie opracowywania specjalnych olejów silnikowych. – LOTOS Oil konsekwentnie od lat współpracuje z uznanymi, globalnymi producentami samochodów. Byliśmy pierwszym polskim producentem, którego oleje oficjalnie zarekomendowano do stosowania w takich pojazdach. Zaczynaliśmy od koreańskiej marki KIA, potem było Subaru, teraz przyszedł czas na Isuzu i jestem przekonany, że nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa w zakresie aliansów na rynku motoryzacyjnym – podsumowuje wiceprezes Jakub Jarosz.

Grupa Lotos

Od początku tego roku olej LOTOS Quazar ISZ SAE 10W-40 jest produktem przeznaczonym do zastosowań w nowoczesnych pickupach ISUZU. To efekt kilkunastomiesięcznej pracy ekspertów z obu firm, w następstwie której powstał olej, którego parametry przewyższają wymogi międzynarodowych klasyfikacji i producenta w zakresie gwarancji silnika.

– To niewątpliwy sukces, a współpraca z japońskim producentem silników to nobilitacja. Bo gdzie jak nie tam powstaje większość nowoczesnych rozwiązań, które potem znajdujemy w silnikach innych producentów – podkreśla Jakub Jarosz, wiceprezes zarządu LOTOS Oil.

Isuzu to jeden z najstarszych japońskich producentów samochodów. Pierwsze pojazdy zjechały z taśm montażowych już w 1922 roku. Od ponad 50 lat firma specjalizuje się w produkcji samochodów dostawczych, ciężarowych i autobusów.

Postęp technologiczny sprawia, że silniki samochodów mają coraz większą moc, co umożliwia bardziej dynamiczną i komfortową jazdę. Jednocześnie zwiększa się ich obciążenie. – Dziś silniki potrzebują szczególnego rodzaju oleju, który sprosta podwyższonym wymaganiom. Po raz kolejny udowodniliśmy, że oleje LOTOS można stosować w silnikach najlepszych światowych producentów – dodaje wiceprezes Jarosz.

Obecnie Isuzu wprowadza na polski rynek pick-upy D-Max i samochody ciężarowe, a głównym ich atutem jest niezawodność i gotowość do pracy w każdych warunkach. – Dlatego jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z LOTOS Oil, która doprowadziła do zaoferowania użytkownikom Isuzu D-Max oleju LOTOS Quazar ISZ SAE 10W-40. – podkreśla Jerzy Koziński, country manager Isuzu Automotive Polska. – Jesteśmy przekonani o wysokiej jakości produktu LOTOS Oil i o tym, że spełni on wymagania naszych klientów. Ważny jest też dla nas także fakt, że to produkty polskiej firmy będą mogły być zaoferowane użytkownikom D-Maxów.

Doceniona jakość

Oleje syntetyczne LOTOS Quazar to produkty o wysokiej jakości, potwierdzonej specjalistycznymi testami, chroniące wszystkie ruchome części silnika. Dzięki zastosowanej formule Hi-Tec Protection LOTOS Quazar ISZ SAE 10W-40 zapewnia w samochodach ISUZU pełną i ciągłą ochronę przeciwzużyciową nowoczesnych silników z zapłonem samoczynnym w każdych warunkach eksploatacyjnych. Warto też dodać, że olej ten może być stosowany także w samochodach innych producentów, gdzie rekomendowane jest stosowanie olejów klasy ACEA E6.

Należy też wspomnieć, że LOTOS Oil kolejny raz zostaje partnerem japońskiej firmy. Przez wiele lat gdański producent aktywnie współpracował z koncernem Subaru, również w zakresie opracowywania specjalnych olejów silnikowych. – LOTOS Oil konsekwentnie od lat współpracuje z uznanymi, globalnymi producentami samochodów. Byliśmy pierwszym polskim producentem, którego oleje oficjalnie zarekomendowano do stosowania w takich pojazdach. Zaczynaliśmy od koreańskiej marki KIA, potem było Subaru, teraz przyszedł czas na Isuzu i jestem przekonany, że nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa w zakresie aliansów na rynku motoryzacyjnym – podsumowuje wiceprezes Jakub Jarosz.

Grupa Lotos

Najnowsze artykuły