icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

PGNiG Obrót Detaliczny z nową strategią

Nowa strategia operacyjna spółki PGNiG Obrót Detaliczny na lata 2017-2020 została zaprezentowana Radzie Nadzorczej i kadrze kierowniczej 20 lipca br. Dwa dni wcześniej strategia została przyjęta przez zarząd PGNiG Obrót Detaliczny.

„Nasza strategia jest pewnego rodzaju mapą drogową dla dalszych działań, które pozwolą całej spółce w sposób jednolity osiągać cele określone w strategii Grupy Kapitałowej PGNiG. Skuteczna implementacja założeń strategicznych pozwoli spółce utrzymać pozycję lidera na rynku sprzedaży gazu” – powiedział Henryk Mucha, prezes zarządu PGNiG Obrót Detaliczny. Dodał także, że w obszarze obrotu PGNiG czeka wiele wyzwań związanych z rosnącą liberalizacją rynku gazu.
Kierunki zmian w funkcjonowaniu spółki będą skoncentrowane na 4 głównych obszarach:
• budowie kultury ciągłego doskonalenia się oraz rozwój kompetencji i motywacji zorientowanej na klienta;
• odpowiadaniu na potrzeby klienta poprzez rozwój oferty produktów i usług oraz budowanie centrów kompetencyjnych;
• budowie skutecznych narzędzi i procesów;
• zwiększaniu efektywności operacyjnej.

Strategia Operacyjna PGNiG Obrót Detaliczny to kilkanaście obszernych projektów, z których część już się rozpoczęła, jak np. optymalizacja działania call-center czy wdrożenie e-commerce. To również kilkadziesiąt inicjatyw operacyjnych. Znaczną część tych projektów pracownicy zgłaszali sami w trakcie warsztatów organizowanych we wszystkich regionach od marca br.

Nowa strategia operacyjna spółki PGNiG Obrót Detaliczny na lata 2017-2020 została zaprezentowana Radzie Nadzorczej i kadrze kierowniczej 20 lipca br. Dwa dni wcześniej strategia została przyjęta przez zarząd PGNiG Obrót Detaliczny.

„Nasza strategia jest pewnego rodzaju mapą drogową dla dalszych działań, które pozwolą całej spółce w sposób jednolity osiągać cele określone w strategii Grupy Kapitałowej PGNiG. Skuteczna implementacja założeń strategicznych pozwoli spółce utrzymać pozycję lidera na rynku sprzedaży gazu” – powiedział Henryk Mucha, prezes zarządu PGNiG Obrót Detaliczny. Dodał także, że w obszarze obrotu PGNiG czeka wiele wyzwań związanych z rosnącą liberalizacją rynku gazu.
Kierunki zmian w funkcjonowaniu spółki będą skoncentrowane na 4 głównych obszarach:
• budowie kultury ciągłego doskonalenia się oraz rozwój kompetencji i motywacji zorientowanej na klienta;
• odpowiadaniu na potrzeby klienta poprzez rozwój oferty produktów i usług oraz budowanie centrów kompetencyjnych;
• budowie skutecznych narzędzi i procesów;
• zwiększaniu efektywności operacyjnej.

Strategia Operacyjna PGNiG Obrót Detaliczny to kilkanaście obszernych projektów, z których część już się rozpoczęła, jak np. optymalizacja działania call-center czy wdrożenie e-commerce. To również kilkadziesiąt inicjatyw operacyjnych. Znaczną część tych projektów pracownicy zgłaszali sami w trakcie warsztatów organizowanych we wszystkich regionach od marca br.

Najnowsze artykuły