icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

PGNiG Obrót Detaliczny rozszerza ofertę

Spółka PGNiG Obrót Detaliczny we współpracy z Grupą PZU przygotowała dla swoich klientów możliwość skorzystania z pomocy profesjonalnych techników serwisowych w zakresie usług gazowniczych, hydraulicznych i elektrycznych.

Z nowej j oferty mogą skorzystać wszyscy klienci PGNiG Obrót Detaliczny, którzy mają aktywną umowę na dostawę gazu lub energiiielektrycznej. Usługi serwisowe będą świadczone w jednym z trzech wariantów, a opłata miesięczna wynosi od 4,99 zł do 11,99 zł. W najtańszej opcji można liczyć na pomoc specjalisty od urządzeń grzewczych i gazowych; w wariancie drugim – technika urządzeń grzewczych i gazowych oraz hydraulika, a w trzecim – technika urządzeń grzewczych i gazowych, hydraulika oraz elektryka. Za usługę można płacić miesięcznie lub raz do roku.

– Przeprowadziliśmy badania marketingowe, z których wynika, że zainteresowanie pomocą fachowców domowych jest bardzo duże. Przygotowaliśmy kilka wariantów usługi typu assistance, z której zainteresowani będą mogli skorzystać za niewielką dodatkową opłatą miesięczną. Za usługę można też zapłacić za rok z góry – mówi Henryk Mucha, prezes PGNiG Obrót Detaliczny. – Tę atrakcyjną ofertę stworzyliśmy we współpracy z PZU, nowoczesnym i wiarygodnym liderem branży ubezpieczeniowej w Polsce – dodaje.
W przypadku wystąpienia awarii należy zadzwonić pod całodobowy numer centrum pomocy i zgłosić potrzebę naprawy. Konsultant oddzwoni z propozycjami terminów wizyty specjalisty. Naprawa ma być zrealizowana w ciągu 24 godzin.

Usługę „Fachowiec” można zamówić w jednym z ponad 130 Biur Obsługi Klienta PGNiG Obrót Detaliczny, a niebawem dostępna będzie za pośrednictwem aplikacji mobilnej mBOK PGNiG. Koszt jednej pomocy fachowca – dojazdu, materiałów i robocizny – nie może przekroczyć 500 zł. Z takiego wsparcia można skorzystać trzy razy w okresie 12 miesięcy.

PGNiG

Spółka PGNiG Obrót Detaliczny we współpracy z Grupą PZU przygotowała dla swoich klientów możliwość skorzystania z pomocy profesjonalnych techników serwisowych w zakresie usług gazowniczych, hydraulicznych i elektrycznych.

Z nowej j oferty mogą skorzystać wszyscy klienci PGNiG Obrót Detaliczny, którzy mają aktywną umowę na dostawę gazu lub energiiielektrycznej. Usługi serwisowe będą świadczone w jednym z trzech wariantów, a opłata miesięczna wynosi od 4,99 zł do 11,99 zł. W najtańszej opcji można liczyć na pomoc specjalisty od urządzeń grzewczych i gazowych; w wariancie drugim – technika urządzeń grzewczych i gazowych oraz hydraulika, a w trzecim – technika urządzeń grzewczych i gazowych, hydraulika oraz elektryka. Za usługę można płacić miesięcznie lub raz do roku.

– Przeprowadziliśmy badania marketingowe, z których wynika, że zainteresowanie pomocą fachowców domowych jest bardzo duże. Przygotowaliśmy kilka wariantów usługi typu assistance, z której zainteresowani będą mogli skorzystać za niewielką dodatkową opłatą miesięczną. Za usługę można też zapłacić za rok z góry – mówi Henryk Mucha, prezes PGNiG Obrót Detaliczny. – Tę atrakcyjną ofertę stworzyliśmy we współpracy z PZU, nowoczesnym i wiarygodnym liderem branży ubezpieczeniowej w Polsce – dodaje.
W przypadku wystąpienia awarii należy zadzwonić pod całodobowy numer centrum pomocy i zgłosić potrzebę naprawy. Konsultant oddzwoni z propozycjami terminów wizyty specjalisty. Naprawa ma być zrealizowana w ciągu 24 godzin.

Usługę „Fachowiec” można zamówić w jednym z ponad 130 Biur Obsługi Klienta PGNiG Obrót Detaliczny, a niebawem dostępna będzie za pośrednictwem aplikacji mobilnej mBOK PGNiG. Koszt jednej pomocy fachowca – dojazdu, materiałów i robocizny – nie może przekroczyć 500 zł. Z takiego wsparcia można skorzystać trzy razy w okresie 12 miesięcy.

PGNiG

Najnowsze artykuły