PGNiG sprzedaje coraz więcej gazu online przez koronawirusa

24 marca 2020, 06:30 Alert
Opole – Otwarcie Biura Obsługi Klienta (2)
Fot. PGNiG

– Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) zanotowało w minionym tygodniu wzrost nowych umów podpisanych online o blisko 700% (tydzień do tygodnia). Dzięki wdrożonym do tej pory narzędziom – mogą załatwić większość spraw internetowo, bez wychodzenia z domu – informuje PGNiG Obrót Detaliczny.

Spółka czasowo ograniczyła działalność terenowych BOK. Mimo to zawarła 735 nowych i przepisanych umów. – Dokładamy wszelkich starań, by w czasie trwającej epidemii, każdy z naszych Klientów mógł bezproblemowo załatwić większość spraw pozostając w domu. Pierwsze dni pokazują, że elektroniczna obsługa działa bardzo sprawnie – podkreśla prezes PGNiG Jerzy Kwieciński. – Praktycznie z dnia na dzień zmieniliśmy  formę kontaktu z naszymi Klientami z tradycyjnej na elektroniczną – szczególnie eBOK i eko Fakturę. Przez ostatnie dwa lata intensywnie pracowaliśmy nad rozwojem cyfrowych kanałów dostępu, dzisiaj wiemy jak dobre i odpowiedzialne to były decyzje – powiedział prezes PGNiG Obrót Detaliczny Henryk Mucha.

PGNiG/Wojciech Jakóbik