AlertEnergetykaGaz.

PGNiG sprzedaje coraz więcej gazu online przez koronawirusa

Fot. PGNiG

– Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) zanotowało w minionym tygodniu wzrost nowych umów podpisanych online o blisko 700% (tydzień do tygodnia). Dzięki wdrożonym do tej pory narzędziom – mogą załatwić większość spraw internetowo, bez wychodzenia z domu – informuje PGNiG Obrót Detaliczny.

Spółka czasowo ograniczyła działalność terenowych BOK. Mimo to zawarła 735 nowych i przepisanych umów. – Dokładamy wszelkich starań, by w czasie trwającej epidemii, każdy z naszych Klientów mógł bezproblemowo załatwić większość spraw pozostając w domu. Pierwsze dni pokazują, że elektroniczna obsługa działa bardzo sprawnie – podkreśla prezes PGNiG Jerzy Kwieciński. – Praktycznie z dnia na dzień zmieniliśmy  formę kontaktu z naszymi Klientami z tradycyjnej na elektroniczną – szczególnie eBOK i eko Fakturę. Przez ostatnie dwa lata intensywnie pracowaliśmy nad rozwojem cyfrowych kanałów dostępu, dzisiaj wiemy jak dobre i odpowiedzialne to były decyzje – powiedział prezes PGNiG Obrót Detaliczny Henryk Mucha.

PGNiG/Wojciech Jakóbik


Powiązane artykuły

Prof. Jakub Kupecki, dyrektor Narodowego Centrum Badań Jądrowych (NCBJ). Fot. Ministerstwo przemysłu

Reaktor Maria ma nowego dyrektora. Zaczyna od września

Ministerstwo przemysłu poinformowało, że nowym dyrektorem Narodowego Centrum Badań Jądrowych (NCBJ), sprawującego pieczę nad Reaktorem Maria, będzie prof. Jakub Kupecki....

Orlen pomógł Czechom zerwać z rosyjską ropą

Koncern poinformował, że od marca 2025 roku wszystkie jego rafinerie korzystają z ropy naftowej spoza Rosji. Ostatnia dostawa została zrealizowana...

Austria wydała w 2024 roku 10 miliardów euro na paliwa kopalne

W zeszłym roku do Austrii importowano paliwa kopalne za kwotę 10 miliardów euro. Ropa i gaz pochodziły m.in. z Kazachstanu,...

Udostępnij:

Facebook X X X