AlertWszystko

PGNiG przygotowuje się do walki o klienta

(PGNiG)

Jak poinformował PGNiG w swoim komunikacie prasowym w spółce PGNiG Obrót Detaliczny został utworzony departament marketing. Powstał on w maju br. i zastąpił funkcjonujące do tego czasu biuro komunikacji i sponsoringu oraz biuro marketingu. Jego szefem został Maciej Szalaty.

Nowa struktura jest konsekwencją zmian w spółce, która od 2014 r. działa na zliberalizowanym rynku sprzedaży gazu. Zadaniem departamentu jest aktywne wsparcie biznesu. W jego ramach do działania powołane zostały działy: marketingu operacyjnego, marketingu marki i promocji, marketingu regionalnego oraz dział PR i CSR.

Maciej Szalaty od 2010 związany był z grupą Carlsberg. Odpowiedzialny za biznes marek m.in. Carlsberg, Kasztelan, pełnił rolę marketing managera. Wcześniej pracował w firmie Mars, gdzie przeszedł drogę od przedstawiciela handlowego do senior brand managera. Jest absolwentem prawa UMK w Toruniu i Executive MBA na Dominican University.


Powiązane artykuły

Srebro. Fot. KGHM, foto ilustracja

Polska potęgą srebra. Zachód ma na nie chrapkę

Amerykańska Służba Geologiczna dokonała przeliczenia polskich zasobów srebra, oceniając je jako największe na świecie, pozostawiające daleko w tyle dotychczasowych liderów branży....

Hejt wymierzony w Najprzedszkole

We Wrocławiu matka czteroletniego chłopca, zorganizowała internetową nagonkę na prywatne przedszkole. Gdy dyrekcja rozwiązała z nią umowę, media rozpisały się...
TOP Tygodnia. Grafika: Freepik/BiznesAlert.pl

TOP Tygodnia BiznesAlert.pl. Zobacz najpopularniejsze teksty mijającego tygodnia

Polecamy Państwu zestawienie najbardziej popularnych komentarzy i opinii mijającego tygodnia (1.03-07.03.2025 roku).

Udostępnij:

Facebook X X X