icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

Orlen startuje z nową marką paliwa EFECTA

PKN Orlen wystartował z kampanią reklamową nowych paliw EFECTA. To kolejny etap komunikacji Koncernu w ramach platformy „Kierunek Orlen“. Celem projektu jest zapoznanie klientów z właściwościami nowych paliw dostępnych w całej sieci Orlen i zbudowanie świadomości marki wśród kierowców. Kampania podkreśla główny atrybut nowego paliwa – „czyszczenie silnika“.

Nowy spot pokazuje kierowców, którzy kochają swoje „maszyny”. To dla nich właśnie jest EFECTA – paliwo – które dba o silniki ukochanych pojazdów. W reklamie relacje właściciel-pojazd są humorystycznie wyolbrzymione uczuciowym, pełnym zrozumienia dla bohaterów komentarzem narratora. W spocie ponownie pojawia się postać pociesznego kosmity, który tankuje nowe paliwo, a w puencie dzieli się z widzami pikantnym szczegółem ze swojego życia osobistego.

W ramach kampanii zostały przygotowane dwa formaty spotów – 30 i 45 – sekundowe. Komunikacja obejmuje: telewizję, radio, prasę, internet, outdoor oraz materiały POS na stacjach paliw.Za przygotowanie kampanii odpowiedzialny był Obszar Marketingu PKN Orlen, agencja Publicis oraz dom mediowy Mullen Lowe Media Hub. Spot wyreżyserowany został przez Sebastiana Pańczyka.

PKN Orlen

 

PKN Orlen wystartował z kampanią reklamową nowych paliw EFECTA. To kolejny etap komunikacji Koncernu w ramach platformy „Kierunek Orlen“. Celem projektu jest zapoznanie klientów z właściwościami nowych paliw dostępnych w całej sieci Orlen i zbudowanie świadomości marki wśród kierowców. Kampania podkreśla główny atrybut nowego paliwa – „czyszczenie silnika“.

Nowy spot pokazuje kierowców, którzy kochają swoje „maszyny”. To dla nich właśnie jest EFECTA – paliwo – które dba o silniki ukochanych pojazdów. W reklamie relacje właściciel-pojazd są humorystycznie wyolbrzymione uczuciowym, pełnym zrozumienia dla bohaterów komentarzem narratora. W spocie ponownie pojawia się postać pociesznego kosmity, który tankuje nowe paliwo, a w puencie dzieli się z widzami pikantnym szczegółem ze swojego życia osobistego.

W ramach kampanii zostały przygotowane dwa formaty spotów – 30 i 45 – sekundowe. Komunikacja obejmuje: telewizję, radio, prasę, internet, outdoor oraz materiały POS na stacjach paliw.Za przygotowanie kampanii odpowiedzialny był Obszar Marketingu PKN Orlen, agencja Publicis oraz dom mediowy Mullen Lowe Media Hub. Spot wyreżyserowany został przez Sebastiana Pańczyka.

PKN Orlen

 

Najnowsze artykuły