Jeszcze w tym roku stacje benzynowe z logo koncernu pojawią się na nowym środkowoeuropejskim rynku, w przyszłym – ciąg dalszy ekspansji – czytamy w piątkowym „Pulsie Biznesu”.
Środkowoeuropejska ekspansja płockiego koncernu ma odbyć się przez czeską firmę Unipetrol – podaje „Rz”.
„Analizujemy możliwości wejścia na nowe rynki w sąsiednich krajach. Na początek powinno to być kilkanaście stacji. Zakup w jednym z tych krajów byłby możliwy nawet jeszcze przed końcem roku. Trwają rozmowy” – powiedział „PB” Tomasz Wiatrak, wiceprezes Unipetrolu.
W grę wchodzić może przejęcie części stacji należących do jendnego z największych graczy na tamtejszym rynku. Potem stopniowo stan posiadania grupy Orlen ma się tam zwiększyć – informuje gazeta.
„Nasze stacje mogłyby tam funkcjonować pod logo Benziny, czyli czeskiej marki grupy detalicznej, lub pod logo Orlenu” – uważa wiceprezes Tomasz Wiatrak.
Polska Agencja Prasowa