icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

PKN Orlen wspiera zrównoważony rozwój

Ruszyła kolejna odsłona kampanii informacyjnej promującej odpowiedzialną konsumpcję oraz realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju przyjętych przez Zgromadzenie Ogólne ONZ. W ramach projektu opracowane zostały broszury oraz animowane materiały wideo nawiązujące tematyką do pięciu obszarów: transport, zakupy i konsumpcja, zdrowie, życie w domu oraz finanse.

W każdym z nich konsumenci mogą podejmować działania mające realny wpływ m.in. na ochronę środowiska, zdrowie czy finanse. PKN Orlen uczestniczył w pracach Zespołu ds. Zrównoważonego Rozwoju i Społecznej Odpowiedzialności Przedsiębiorstw w Grupie roboczej ds. konsumenckich, której inicjatorem było Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju. PKN Orlen wraz z Forum Odpowiedzialnego Rozwoju zaangażował się w opracowanie materiałów poświęconych „Transportowi”.

Dlaczego zrównoważone podróżowanie jest tak istotne? Tego dowiemy się z broszury poświęconej transportowi. Każdy może przyczynić się do zmniejszenia emisji dwutlenku węgla zmieniając swoje transportowe nawyki. Przy krótszych trasach warto zamienić samochód na rower lub komunikację miejską, a tych dłuższych – na samolot lub pociąg. Dobrą praktyką jest również carsharing, dzięki któremu osoby pracujące w pobliżu mogą codziennie podróżować z wykorzystaniem mniejszej liczby pojazdów. Jeśli jeździmy samochodem, powinniśmy stosować się do zasad ecodrivingu, takich jak oszczędne korzystanie z klimatyzacji, unikanie jazdy na luzie czy dbanie o właściwe ciśnienie w oponach pojazdu.

PKN Orlen jako firma odpowiedzialna społecznie wspiera i samodzielnie realizuje działania promujące odpowiednie nawyki wśród konsumentów, a szczególnie kierowców oraz podróżnych. W ramach programu „Orlen. Bezpieczne drogi” prowadzono szereg kampanii edukacyjnych na rzecz poprawy bezpieczeństwa na polskich drogach. Koncern zwracał uwagę m.in. na konieczność robienia regularnych przerw podczas dłuższych podróży samochodem oraz noszenia odblasków przez pieszych.

Latem Koncern przeprowadził kampanię pod nazwą: „Jedzenie na Orlenie”, w której przedstawiał Stop Cafe jako bardzo dobre miejsce na przerwę podczas wakacyjnych podróży, ofertujące możliwość konsumpcji pełnowartościowych posiłków. Ponadto na wybranych stacjach paliw Orlen uruchomiono ogólnodostępne siłownie plenerowe, które umożliwiają kierowcom efektywny trening wszystkich partii mięśni oraz kręgosłupa, co jest szczególnie ważne dla osób pokonujących długie dystanse za kierownicą.

PKN Orlen uczestniczył w pracach Zespołu ds. Zrównoważonego Rozwoju i Społecznej Odpowiedzialności Przedsiębiorstw w Grupie roboczej ds. konsumenckich, której inicjatorem było Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju. Materiały poświęcone transportowi, gdzie Koncern skupiał swoją działalność, opracowane w ramach kampanii wczoraj miały swoją premierę i oficjalną prezentację. Pozostałe – poza transportem – obszary tematyczne projektu to zakupy i konsumpcja, zdrowie, życie w domu oraz finanse.

PKN Orlen

Ruszyła kolejna odsłona kampanii informacyjnej promującej odpowiedzialną konsumpcję oraz realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju przyjętych przez Zgromadzenie Ogólne ONZ. W ramach projektu opracowane zostały broszury oraz animowane materiały wideo nawiązujące tematyką do pięciu obszarów: transport, zakupy i konsumpcja, zdrowie, życie w domu oraz finanse.

W każdym z nich konsumenci mogą podejmować działania mające realny wpływ m.in. na ochronę środowiska, zdrowie czy finanse. PKN Orlen uczestniczył w pracach Zespołu ds. Zrównoważonego Rozwoju i Społecznej Odpowiedzialności Przedsiębiorstw w Grupie roboczej ds. konsumenckich, której inicjatorem było Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju. PKN Orlen wraz z Forum Odpowiedzialnego Rozwoju zaangażował się w opracowanie materiałów poświęconych „Transportowi”.

Dlaczego zrównoważone podróżowanie jest tak istotne? Tego dowiemy się z broszury poświęconej transportowi. Każdy może przyczynić się do zmniejszenia emisji dwutlenku węgla zmieniając swoje transportowe nawyki. Przy krótszych trasach warto zamienić samochód na rower lub komunikację miejską, a tych dłuższych – na samolot lub pociąg. Dobrą praktyką jest również carsharing, dzięki któremu osoby pracujące w pobliżu mogą codziennie podróżować z wykorzystaniem mniejszej liczby pojazdów. Jeśli jeździmy samochodem, powinniśmy stosować się do zasad ecodrivingu, takich jak oszczędne korzystanie z klimatyzacji, unikanie jazdy na luzie czy dbanie o właściwe ciśnienie w oponach pojazdu.

PKN Orlen jako firma odpowiedzialna społecznie wspiera i samodzielnie realizuje działania promujące odpowiednie nawyki wśród konsumentów, a szczególnie kierowców oraz podróżnych. W ramach programu „Orlen. Bezpieczne drogi” prowadzono szereg kampanii edukacyjnych na rzecz poprawy bezpieczeństwa na polskich drogach. Koncern zwracał uwagę m.in. na konieczność robienia regularnych przerw podczas dłuższych podróży samochodem oraz noszenia odblasków przez pieszych.

Latem Koncern przeprowadził kampanię pod nazwą: „Jedzenie na Orlenie”, w której przedstawiał Stop Cafe jako bardzo dobre miejsce na przerwę podczas wakacyjnych podróży, ofertujące możliwość konsumpcji pełnowartościowych posiłków. Ponadto na wybranych stacjach paliw Orlen uruchomiono ogólnodostępne siłownie plenerowe, które umożliwiają kierowcom efektywny trening wszystkich partii mięśni oraz kręgosłupa, co jest szczególnie ważne dla osób pokonujących długie dystanse za kierownicą.

PKN Orlen uczestniczył w pracach Zespołu ds. Zrównoważonego Rozwoju i Społecznej Odpowiedzialności Przedsiębiorstw w Grupie roboczej ds. konsumenckich, której inicjatorem było Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju. Materiały poświęcone transportowi, gdzie Koncern skupiał swoją działalność, opracowane w ramach kampanii wczoraj miały swoją premierę i oficjalną prezentację. Pozostałe – poza transportem – obszary tematyczne projektu to zakupy i konsumpcja, zdrowie, życie w domu oraz finanse.

PKN Orlen

Najnowsze artykuły