icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

PKP zwiększyło o ponad jedną czwartą liczbę przewiezionych pasażerów

PKP Intercity nie zwalnia tempa i w nowym roku kontynuuje ścieżkę stabilnego wzrostu. W styczniu br.
z usług przewoźnika skorzystało łącznie ponad 2,6 mln osób, co wygenerowało dynamikę wzrostu
na poziomie 28%. W samej komunikacji krajowej pociągami PKP Intercity podróżowało blisko 600 tys. pasażerów więcej, co oznacza 31% wzrost w stosunku do stycznia ubiegłego roku. Porównując dane
z ostatnich lat, to najlepszy wynik za styczeń od 2012 roku.

– Dobre wyniki motywują nas do rozwijania naszej oferty. Nadal zamierzamy walczyć o klienta. Widzimy na rynku dalszy potencjał zainteresowania naszą ofertą szczególnie tych grup, dla których pociąg nie jest pierwszym wyborem przy planowaniu podróży. Szczególnie cieszy nas, że pomimo rekordowej oferty w tym rozkładzie jazdy wzrost liczby pasażerów jest szybszy niż wzrost naszej pracy eksploatacyjnej i liczby uruchamianych pociągów. Oznacza to, że wciąż poprawiamy frekwencje w naszych pociągach – mówi Jacek Leonkiewicz, prezes zarządu PKP Intercity. W najbliższym czasie zamierzamy skupić się np. na kierowcach czy osobach podróżujących pomiędzy mniejszymi miastamidodaje prezes PKP Intercity.

Przyrost liczby pasażerów był większy niż przyrost pracy eksploatacyjnej. W styczniu br. różnica pomiędzy dynamiką wzrostu liczby pasażerów a dynamiką wzrostu pracy wyniosła 2 pp.

W 2015r. PKP Intercity przewiozło 31,2 mln klientów, czyli o 5,6 mln pasażerów więcej niż rok wcześniej. Przewoźnik zanotował 22% procentowy wzrost liczby podróżnych w porównaniu do 2014 roku. Praca eksploatacyjna wzrosła o 20% osiągając poziom blisko 46 mln pociągokilometrów.

Źródło: PKP Intercity

PKP Intercity nie zwalnia tempa i w nowym roku kontynuuje ścieżkę stabilnego wzrostu. W styczniu br.
z usług przewoźnika skorzystało łącznie ponad 2,6 mln osób, co wygenerowało dynamikę wzrostu
na poziomie 28%. W samej komunikacji krajowej pociągami PKP Intercity podróżowało blisko 600 tys. pasażerów więcej, co oznacza 31% wzrost w stosunku do stycznia ubiegłego roku. Porównując dane
z ostatnich lat, to najlepszy wynik za styczeń od 2012 roku.

– Dobre wyniki motywują nas do rozwijania naszej oferty. Nadal zamierzamy walczyć o klienta. Widzimy na rynku dalszy potencjał zainteresowania naszą ofertą szczególnie tych grup, dla których pociąg nie jest pierwszym wyborem przy planowaniu podróży. Szczególnie cieszy nas, że pomimo rekordowej oferty w tym rozkładzie jazdy wzrost liczby pasażerów jest szybszy niż wzrost naszej pracy eksploatacyjnej i liczby uruchamianych pociągów. Oznacza to, że wciąż poprawiamy frekwencje w naszych pociągach – mówi Jacek Leonkiewicz, prezes zarządu PKP Intercity. W najbliższym czasie zamierzamy skupić się np. na kierowcach czy osobach podróżujących pomiędzy mniejszymi miastamidodaje prezes PKP Intercity.

Przyrost liczby pasażerów był większy niż przyrost pracy eksploatacyjnej. W styczniu br. różnica pomiędzy dynamiką wzrostu liczby pasażerów a dynamiką wzrostu pracy wyniosła 2 pp.

W 2015r. PKP Intercity przewiozło 31,2 mln klientów, czyli o 5,6 mln pasażerów więcej niż rok wcześniej. Przewoźnik zanotował 22% procentowy wzrost liczby podróżnych w porównaniu do 2014 roku. Praca eksploatacyjna wzrosła o 20% osiągając poziom blisko 46 mln pociągokilometrów.

Źródło: PKP Intercity

Najnowsze artykuły