icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

Polska będzie promować sektor kosmiczny we Francji

ARP S.A. wspólnie ze Związkiem Pracodawców Sektora Kosmicznego i Polską Agencją Kosmiczną wsparły organizację polskiego stoiska w ramach Paris Space Week. Podczas dwudniowych targów (8-9 marca 2017) w Paryżu, polskie firmy z sektora kosmicznego promują krajowe technologie na jednej z najważniejszych dla branży kosmicznej imprez na świecie. Dzięki wspólnej inicjatywie polska reprezentacja była jedną z najliczniejszych (po Francji i Niemczech).

Paris Space Week to międzynarodowe wydarzenie, w którym udział bierze kilkuset wystawców z całego świata, m.in. z USA, Chin i Japonii. Podczas targów firmy prezentują swoje oferty w trzech grupach tematycznych: space industry, space applications i space R&D.

– Dla polskich firm z sektora kosmicznego uczestnictwo w tak ważnym międzynarodowym wydarzeniu jest nie tylko prestiżowym wyróżnieniem, ale przede wszystkim szansą na nawiązanie kontaktów biznesowych z przedstawicielami podobnych firm w innych krajach. Mamy satysfakcję, że zaangażowanie nasze i partnerów umożliwiło wyjazd większej liczbie uczestników z Polski, tym bardziej, że polska reprezentacja okazała się najliczniejsza po Francji i Niemczech. Dodatkowo organizacja stoiska zapewniła firmom przestrzeń do zaprezentowania swojego potencjału. Liczymy na to, że nasze wsparcie i patronat pozwolą trwale budować współpracę z zagranicznymi firmami – powiedział Michał Szaniawski, wiceprezes ARP podczas Paris Space Week.

Celem pomysłodawców stoiska na Paris Space Week jest promowanie polskiego sektora kosmicznego oraz zapewnienie przestrzeni na prezentację potencjału, kompetencji i oferty krajowego przemysłu i jednostek naukowo-badawczych działających w branży kosmicznej. W projekt zaangażowane są Agencja Rozwoju Przemysłu, Związek Pracodawców Sektora Kosmicznego i Polska Agencja Kosmiczna.

To także kolejna wspólna inicjatywa ARP S.A., PAK i ZPSK, po holenderskich Industry Space Days 2016.

ARP

ARP S.A. wspólnie ze Związkiem Pracodawców Sektora Kosmicznego i Polską Agencją Kosmiczną wsparły organizację polskiego stoiska w ramach Paris Space Week. Podczas dwudniowych targów (8-9 marca 2017) w Paryżu, polskie firmy z sektora kosmicznego promują krajowe technologie na jednej z najważniejszych dla branży kosmicznej imprez na świecie. Dzięki wspólnej inicjatywie polska reprezentacja była jedną z najliczniejszych (po Francji i Niemczech).

Paris Space Week to międzynarodowe wydarzenie, w którym udział bierze kilkuset wystawców z całego świata, m.in. z USA, Chin i Japonii. Podczas targów firmy prezentują swoje oferty w trzech grupach tematycznych: space industry, space applications i space R&D.

– Dla polskich firm z sektora kosmicznego uczestnictwo w tak ważnym międzynarodowym wydarzeniu jest nie tylko prestiżowym wyróżnieniem, ale przede wszystkim szansą na nawiązanie kontaktów biznesowych z przedstawicielami podobnych firm w innych krajach. Mamy satysfakcję, że zaangażowanie nasze i partnerów umożliwiło wyjazd większej liczbie uczestników z Polski, tym bardziej, że polska reprezentacja okazała się najliczniejsza po Francji i Niemczech. Dodatkowo organizacja stoiska zapewniła firmom przestrzeń do zaprezentowania swojego potencjału. Liczymy na to, że nasze wsparcie i patronat pozwolą trwale budować współpracę z zagranicznymi firmami – powiedział Michał Szaniawski, wiceprezes ARP podczas Paris Space Week.

Celem pomysłodawców stoiska na Paris Space Week jest promowanie polskiego sektora kosmicznego oraz zapewnienie przestrzeni na prezentację potencjału, kompetencji i oferty krajowego przemysłu i jednostek naukowo-badawczych działających w branży kosmicznej. W projekt zaangażowane są Agencja Rozwoju Przemysłu, Związek Pracodawców Sektora Kosmicznego i Polska Agencja Kosmiczna.

To także kolejna wspólna inicjatywa ARP S.A., PAK i ZPSK, po holenderskich Industry Space Days 2016.

ARP

Najnowsze artykuły