icon to english version of biznesalert
EN
Najważniejsze informacje dla biznesu
icon to english version of biznesalert
EN

Polska Grupa Górnicza chwali się… rekordowymi wejściami na swoją stronę internetową

Polska Grupa Górnicza w opublikowanym komunikacie chwali się, że w 2022 roku miała… rekordowe odsłony strony internetowej. Tymczasem z danych wynika, że 350 milionów odsłon przełożyło się na niespełna pół miliona transakcji.

Według danych spółki opartej na platformie monitorującej ruch w internecie Google Analytics jej domenę w zeszłym roku odwiedziło dziewięć milionów użytkowników, którzy wygenerowali ponad 350 mln odsłon. Według danych spółki, w całym ubiegłym roku w sklepie zarejestrowało się ponad milion użytkowników, a przez węzeł krajowy od momentu wprowadzenia takiej zmiany ponad 45 tysięcy osób. (Od 24 listopada 2022 roku rejestracja i logowanie do sklepu internetowego PGG jest możliwa wyłącznie za pomocą systemu identyfikacji elektronicznej login.gov.pl).

W porównaniu do 2021 roku, w 2022 roku liczba użytkowników wzrosła o 1000 procent, odsłon o 2200 procent.

Spółka podaje dane, że w całym 2021 roku w e-sklepie zarejestrowanych było niespełna 800 użytkowników, a witryna miała 15 milionów odsłon. Zainteresowanie asortymentem sklepu zaczęło rosnąć dopiero pod koniec 2021 roku, najbardziej w grudniu. W 2022 roku w sklepie internetowym Polskiej Grupy Górniczej złożono prawie 0,5 mln zamówień na około 1,5 miliona ton węgla i miałów.

Warto wspomnieć, że na sam sposób sprzedaży węgla spadła fala krytyki. Odwiedzający często godzinami odświeżali stronę w celu zakupu węgla. Pojawiały się również oskarżenia, że na stronie funkcjonują boty, które blokują dostęp do witryny realnym użytkownikom, którzy nie byli w stanie złożyć zamówienia. W tym czasie węgiel miał być kupowany przez nieuczciwych użytkowników serwisu, którzy później odsprzedawali zamówiony węgiel po znacznie wyższych cenach.

PGG/Mariusz Marszałkowski 

Oszuści węglowi podszywają się pod Polską Grupę Górniczą

Polska Grupa Górnicza w opublikowanym komunikacie chwali się, że w 2022 roku miała… rekordowe odsłony strony internetowej. Tymczasem z danych wynika, że 350 milionów odsłon przełożyło się na niespełna pół miliona transakcji.

Według danych spółki opartej na platformie monitorującej ruch w internecie Google Analytics jej domenę w zeszłym roku odwiedziło dziewięć milionów użytkowników, którzy wygenerowali ponad 350 mln odsłon. Według danych spółki, w całym ubiegłym roku w sklepie zarejestrowało się ponad milion użytkowników, a przez węzeł krajowy od momentu wprowadzenia takiej zmiany ponad 45 tysięcy osób. (Od 24 listopada 2022 roku rejestracja i logowanie do sklepu internetowego PGG jest możliwa wyłącznie za pomocą systemu identyfikacji elektronicznej login.gov.pl).

W porównaniu do 2021 roku, w 2022 roku liczba użytkowników wzrosła o 1000 procent, odsłon o 2200 procent.

Spółka podaje dane, że w całym 2021 roku w e-sklepie zarejestrowanych było niespełna 800 użytkowników, a witryna miała 15 milionów odsłon. Zainteresowanie asortymentem sklepu zaczęło rosnąć dopiero pod koniec 2021 roku, najbardziej w grudniu. W 2022 roku w sklepie internetowym Polskiej Grupy Górniczej złożono prawie 0,5 mln zamówień na około 1,5 miliona ton węgla i miałów.

Warto wspomnieć, że na sam sposób sprzedaży węgla spadła fala krytyki. Odwiedzający często godzinami odświeżali stronę w celu zakupu węgla. Pojawiały się również oskarżenia, że na stronie funkcjonują boty, które blokują dostęp do witryny realnym użytkownikom, którzy nie byli w stanie złożyć zamówienia. W tym czasie węgiel miał być kupowany przez nieuczciwych użytkowników serwisu, którzy później odsprzedawali zamówiony węgiel po znacznie wyższych cenach.

PGG/Mariusz Marszałkowski 

Oszuści węglowi podszywają się pod Polską Grupę Górniczą

Najnowsze artykuły