EnergetykaEnergia elektryczna

Powstaje elektroniczne BOK Enei dla Poznania i Zielonej Góry

Prace związane z uruchomieniem nowego elektronicznego Biura Obsługi Klientów Enei (aplikacja eBOK) dla rejonu Poznania i Zielonej Góry trwają. Kompletne rozwiązanie, umożliwiające zdalne załatwienie wszystkich spraw, firma przedstawi Klientom w marcu 2016 r. Natomiast od 19 grudnia w Poznaniu działa pierwsze stacjonarne biuro obsługi zlokalizowane w centrum handlowym.

Uruchomienie nowoczesnej aplikacji eBOK dla kolejnej grupy Klientów Enei wymaga dodatkowych prac.

– Zawsze oferujemy naszym Klientom kompletne rozwiązania – tak jest też z eBOK-iem, który działa już w rejonie Szczecina i Bydgoszczy. Aby zaoferować taką samą jakość obsługi eBOK w rejonie Poznania i Zielonej Góry musimy zmienić termin jego uruchomienia z początku roku 2016 na marzec. Klientów, którzy już w styczniu chcieli skorzystać z eBOK przepraszam za zmianę – powiedział Krzysztof Dzierwa, prezes odpowiedzialnej za obsługę Klientów spółki Enea Centrum.

eBOK jest platformą internetową, za pośrednictwem której już wkrótce wszyscy Klienci Enei łatwo i wygodnie będą mogli załatwić sprawy związane z prądem i usługami firmy. eBOK umożliwi m.in. sprawdzenie stanu faktury, salda i terminu płatności. Za pośrednictwem internetu będzie można również opłacić rachunki oraz kontaktować się z firmą. Wszystko to z poziomu własnego komputera, tabletu czy smartfonu, bez konieczności wychodzenia z domu.

Wprowadzenie nowych możliwości kontaktu z Eneą jest częścią dużego projektu zmian, który realizuje firma. Jego celem jest istotna poprawa jakości obsługi Klienta. Żeby ten cel osiągnąć, Enea musiała w tym samym czasie m.in. zmienić systemy informatyczne i bezpiecznie przenieść dane 2,5 miliona osób i przedsiębiorstw. Dla zminimalizowania utrudnień, zmiany wdrażane są etapami w każdym z pięciu regionów, w których Enea ma najwięcej Klientów.

– Właśnie kończymy przenoszenie danych ponad 2 milionów Klientów ze starych systemów informatycznych do nowego. To powoduje naturalne w takim momencie utrudnienia – stąd zmiana terminu uruchomienia eBOK w rejonie Poznania i Zielonej Góry – wyjaśnił Krzysztof Dzierwa.

Zgodnie z wcześniejszymi planami, na początku stycznia Enea rozpocznie ostatni etap zmian, czyli przeniesienie do nowego systemu informatycznego danych ponad 200 tysięcy Klientów z rejonu Gorzowa Wielkopolskiego. Oznacza to, że także ta grupa Klientów będzie mogła korzystać z aplikacji internetowej eBOK już w marcu.

Enea unowocześnia równocześnie swoją sieć stacjonarnych biur obsługi Klienta. 19 grudnia firma uruchomiła pierwszy swój taki punkt zlokalizowany w centrum handlowym. Biuro w poznańskiej Galerii Malta otwarte jest przez siedem dni w tygodniu. Klienci Enei mogą załatwić wszystkie sprawy przy okazji zakupów lub innych codziennych obowiązków. Biuro w Malcie czynne jest od poniedziałku do soboty w godz. 10.00 do 22.00 oraz w niedzielę między godz. 10.00 i 20.00.

Ze względu na zmianę terminu wprowadzenia aplikacji internetowej eBOK dla części Klientów, Enea wstrzymała do końca lutego rezygnację z lokalizacji swoich biur obsługi w Opalenicy, Międzyzdrojach, Żninie, Wałczu oraz Chodzieży. Biura te pierwotnie miały zostać zamknięte 1 stycznia 2016 r.

Źródło: Enea


Powiązane artykuły

Radosław Gawlik, prezes Eko-Unii. Fot. Witold Miklaszewski

Kolejny strzał ekologów w elektrownią jądrową. „Ugotuje Bałtyk”

Stowarzyszenie Eko-Unia i Bałtyckie S.O.S. nie ustają w działaniach na rzecz blokady inwestycji w pierwszą polską elektrownię jądrową na Pomorzu....
Sieć przesyłowa. Fot. Polskie Sieci Elektroenergetyczne

System oparty o OZE potrzebuje elastyczności. Polska to przegapiła

Najnowszy raport Forum Energii podkreśla konieczność uelastycznienia polskiego systemu energetycznego. Zdaniem think tanku ostatnimi laty nie zostały wprowadzone konieczne zmiany,...

Orlen zapowiada promocje na wakacje. Korzystać można od piątku

Spółka wprowadzi na wakacyjne weekendy promocje pozwalającą oszczędzić do 40 groszy na litrze paliwa. Dodatkowo na części stacji pojawią się...

Udostępnij:

Facebook X X X